کاهش افراد بستری شده حادثه متروپل به ۴ نفر / امکان افزایش آمار فوتی و مصدومان وجود دارد

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۰۴:۴۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۲۶۷۹
کاهش افراد بستری شده حادثه متروپل به ۴ نفر / امکان افزایش آمار فوتی و مصدومان وجود دارد
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه بیشتر مصدومان بعد از بهبودی از بیمارستان مرخص شده و‌ تنها یک مصدوم حادثه ساختمان متروپل آبادان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سعید کریمی شامگاه سه شنبه سوم خرداد ماه بعد از بازدید از بیمارستان های آبادان و دیدار با مصدومان حادثه ساختمان متروپل این شهرستان اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که تعداد مصدومان این حادثه در بیمارستان کم شده و تنها یک نفر در بخش مراقبت های ویژه و سه نفر در بخش های عادی بستری هستند.

او با اشاره به اینکه ۲۸ مصدوم حادثه با حال مساعد از بیمارستان های آبادان مرخص شدند، گفت: امیدوار هستیم که تعداد فوتی‌ها و مصدومان زیاد نشود، هر چند که با توجه به شدت حادثه امکان تغییر این اعداد وجود دارد.

معاون درمان وزارت بهداشت افزود: همه تلاش کادر درمان در آبادان به کار بسته شده و امکان ها بسیج شده است و از نظر خدمات‌رسانی، تخصص‌های لازم و تجهیزها هیچ مشکلی در منطقه وجود ندارد.

کریمی بیان کرد: با وجود اینکه تمام امکان های لازم در آبادان وجود دارد ما هم در وزارت بهداشت برای اطمینان، تجهیزهای بیشتری را در اختیار دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دادیم.

معاون درمان وزارت بهداشت در پایان با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی برای درمان مصدومان نداریم، اضافه کرد: به همه تلاشگران بیمارستان، نیروهای امداد، عزیزان اورژانس و بزرگوارانی که در این شرایط به صورت جهادی در حال آواربرداری هستند، خسته نباشید می‌گویم./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز