معاون اول رییس جمهور: عملیات جست و جو تا یافتن آخرین فرد زیرآوار مانده ادامه می یابد / برخورد قاطع با خاطیان و مقصران متروپل آبادان

۱۴۰۱/۰۳/۰۶ - ۱۴:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۳۴۸۷
معاون اول رییس جمهور: عملیات جست و جو تا یافتن آخرین فرد زیرآوار مانده ادامه می یابد / برخورد قاطع با خاطیان و مقصران متروپل آبادان
معاون اول رییس جمهور گفت: عملیات جست و جو تا یافتن آخرین فرد زیرآوار مانده ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، محمد مخبر دزفولی صبح امروز جمعه ۶ خرداد ماه برای بررسی میدانی حادثه ریزش ساختمان متروپل از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی وارد آبادان شد و سپس در پنجمین روز این اتفاق غم انگیز در محل حادثه حضور یافت.

او در این بازدید میدانی که استاندار خوزستان، رییس جمعیت هلال احمر، مقام های محلی و متصدیان امور امدادرسانی و درمانی حضور داشتند، با توضیح مسوولان مربوطه، در جریان آخرین وضعیت عملیات آواربرداری و امدادرسانی به مصدومان و زوایای چکونگی ریزش این ساختمان یازده طبقه قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور در جریان این بازدید و گفت و گو با نجاتگران هلال احمر، آتش نشانی و نیروهای مردمی از زحمت آنان قدردانی کرد.

مخبر در ادامه بازدید دستورهای لازم برای تسریع در عملیات جستجو را صادر و تصریح کرد که عملیات جست و جو تا یافتن آخرین فرد زیرآوار مانده ادامه می یابد.

معاون اول رییس جمهور همچنین در دیدار با جمعی از خانواده های جانباختگان حادثه متروپل، ضمن ابراز همدردی و تسلیت تاکید کرد که با تمام مقصران این حادثه دلخراش بدون هیچ اغماضی و به طور قاطع برخورد خواهد شد.

او همچنین دستورهای لازم برای رسیدگی به خانواده جانباختگان حادثه متروپل آبادان را صادر کرد.

پس از این بازدید مخبر در مرکز فرماندهی عملیات پاسخ به بحران حضور یافت و مسوولان ذیربط گزارشی از اقدام های انجام شده، نحوه امدادرسانی به مصدومان در روزهای گذشته، عملیات آوار برداری و خاکبرداری، اقدام ها در راستای تسریع عملیات جست و جو، مشکل ها و برخی نیازمندی ها برای پیشرفت عملیات آواربرداری را تشریح کردند.

لازم به ذکر است که این جلسه با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، صادق خیلیان استاندار خوزستان، رییس هلال احمر کشور، سردار خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور، سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج)، محمد رضا اسکندری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند و دیگر مسوولین استانی و ملی برگزار شد./انتهای پیام

 

 

نظر شما