تیم صنعت نفت آبادان فصل آینده مشکی پوش خواهد شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۰ - ۲۰:۴۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۳۵۰۶۵
تیم صنعت نفت آبادان فصل آینده مشکی پوش خواهد شد
مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: به احترام جان باختگان حادثه متروپل یکی از سه دست لباس فصل آینده تیم، به رنگ مشکی معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، جهانگیر کی شمس عصر امروز سه شنبه 10 خرداد ماه ضمن تسلیت به خانواده بازماندگان حادثه ساختمان متروپل، اظهار کرد: طی نامه‌ای از سازمان لیگ برتر فوتبال کشور درخواست کردیم که در دیدار هفته سی ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر که 12 خرداد ماه جاری مقابل تیم هوادار تهران در آبادان برگزار خواهد شد، به دلیل همدردی با خانواده بازماندگان حادثه ناگوار متروپل از لباس مشکی استفاده کنیم.

او گفت: به دلیل مغایرت با آیین نامه برگزاری مسابقه ها و اینکه ما در ابتدای فصل رنگ های دیگری را به عنوان لباس مسابقه معرفی کرده بودیم، این موضوع امکان‌پذیر نشد و با همان لباس اول تیم همراه با بازوبند مشکی در آخرین مسابقه این فصل رقابت خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در پایان با بیان اینکه در ابتدای هر فصل سه ترکیب رنگی برای را برای لباس اول دوم و سوم به سازمان لیگ معرفی خواهیم کر، افزود: با تصمیم هیات مدیره باشگاه، طی فصل آینده(لیگ بیست و دوم) یکی از سه رنگ لباسی حضور در رقابت‌ها را مشکی معرفی خواهیم کرد و اولین دیدار فصل آینده را با این لباس برگزار خواهیم نمود./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز