استاندار خوزستان: طی ۲۴ ساعته آینده تکلیف پیکر افراد زیر آوار مانده مشخص خواهد شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۱:۲۹:۰۹
کد خبر: ۱۳۳۵۴۶۲
استاندار خوزستان: طی ۲۴ ساعته آینده تکلیف پیکر افراد زیر آوار مانده مشخص خواهد شد
استاندار خوزستان با تاکید بر ادامه جست و جو و آواربرداری تا پیدا شدن آخرین مفقودی و جانباخته حادثه متروپل گفت: طی ۲۴ ساعته آینده تکلیف پیکر افراد زیر آوار مانده مشخص خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، صادق خلیلیان امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار جبهه برای عملیات آوار برداری ساختمان متروپل در نظر گرفته شده که بخش اول آن پایان و بخش دوم نیز در حال پایان یافتن است.

او گفت: پس از این مرحله وارد بخش سوم که تعیین تکلیف باقی مانده ساختمان است می‌شویم و پس از پیدا کردن پیکرهای احتمالی زیر آوار این بخش از کار به اتمام خواهد رسید.

استاندار خوزستان با اشاره به نظر کارشناسان مبنی بر تخریب باقی‌مانده ساختمان متروپل افزود: بر اساس نظر کارشناسان، این ساختمان مقاومت کافی را ندارد و باید وضعیت تخریب آن مشخص شود.

خلیلیان بیان کرد: دادستان برای افرادی که ٢٠ الی ٣٠ درصد این ساختمان را خریداری کرده بودند، ساز و کاری مشخص کرده همچنین کسانی که خانه‌های آنها در اطراف ساختمان متروپل بوده و امکان سکونت در آنها نیست، پس از مراجعه به فرمانداری آبادان فضای دیگری برای سکونت در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: برای پرداخت دیه حادثه دیدگان، جانباختگان و کارگران مشغول در متروپل دفتری تحت نظر دادستان توسط سازمان منطقه آزاد اروند مشخص شده و با توجه به توقیف اموال مالک توسط دادستانی همه اموال برای پرداخت خسارت محفوظ باقی خواهد ماند.

استاندار خوزستان در پایان افزود: ١٣ نفر در این رابطه دستگیر شده که شامل برخی از مقام های شهری فعلی و اسبق دستگیر بوده که رسیدگی به کار آنها در حال انجام است./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز