معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان: پیشبینی تمهیدهای لازم برای زایران اربعین در دو مرز شلمچه و چذابه

۱۴۰۱/۰۳/۱۵ - ۲۲:۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۳۳۶۲۸۲
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان: پیشبینی تمهیدهای لازم برای زایران اربعین در دو مرز شلمچه و چذابه
معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: برنامه ریزی لازم برای عبور آسان روان و توام با امنیت زایران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ولی اله حیاتی امروز یکشنبه 15 خرداد ماه پس از بازدید از پایانه مرزی شلمچه و در حاشیه جلسه ستاد اربعین حسینی خوزستان که با حضور فرمانداران شهرستان‌های معین و دیگر مدیران متولی سراسر استان در این پایانه برگزار شد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی شده تا پیش از حرکت زایران اربعین نواقص در دو مرز زمینی شلمچه و چذابه بررسی و برطرف خواهد شد تا شاهد مشکلی در خصوص پذیرش زایران در این گذرگاه های مرزی نباشیم.

او با اشاره به افزایش کیفیت خدمت‌ رسانی به زایران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه گفت: تمهیدهای لازم برای ارایه خدمت به  زایران اربعین در دو پایانه مرزی  پیش بینی شده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان افزود: در پایان نیمه اول مرداد عملیات آماده سازی زیر ساخت ها  در دو مرز شلمچه و چذابه به پایان خواهد رسید و آماده پذیرش زایران خواهیم شد.

حیاتی به پیش‌بینی ایجاد زیرساخت‌هایی از جمله پارکینگ در مرز شلمچه اشاره و بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و  گرمای هوا قرار است در مرز شلمچه ۲۰ هزار متر مربع سایه‌بان و ۱.۵ کیلومتر مه‌پاش نصب شود، ضمن اینکه برای تامین آب آشامیدنی زایران اقدام لازم اندیشیده شده است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری در پایان با بیان اینکه برای تسهیل در عبور زایران از مرز شلمچه دستگاه ایکس‌ری مسافری در پایانه مسافری نصب و کنترل زایران به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد، اضافه کرد: مقررات عبور زایران در ایام اربعین حسینی از سوی ستاد مرکزی اربعین اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است که در این جلسه بر تسهیل در تردد زایران اربعین، تقویت فشار آبرسانی به مواکب، تعیین تکلیف پروژه‌های در حال انجام در مرز، نصب سایبان و مه پاش، برنامه‌ریزی و تقسیم وظایف میان دستگاه‌های مختلف به منظور برگزاری هر چه بهتر اربعین حسینی و… تاکید شد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز