معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: شرایط حضور سرمایه گذاران در استان تسهیل شود

۱۴۰۱/۰۳/۲۷ - ۰۰:۵۶:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۰۲۵۶
معاون اقتصادی استاندار خوزستان تاکید کرد: شرایط حضور سرمایه گذاران در استان تسهیل شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: شرایط حضور سرمایه گذاران در این استان باید توسط دستگاه های مختلف تسهیل شود چرا که این مهم موجب تقویت انگیزه بخش خصوصی برای فعالیت در این استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آقا رضا فتوحی در نشست با صنعتگران خوزستان با حضور معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزیر صنعت، معدن و تجارت که پنجشنبه 26 خرداد ماه در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز برگزار شد، اظهار کرد: ضرورت دارد کارگروه ویژه ای متشکل از متخصصان ملی و استانی تشکیل شود تا روند کار و خدمات رسانی به بخش تولید را به صورت مستمر بررسی کند.

او گفت: تصمیم های برخی کارشناسان و رده های میانی اداره ها، مانع رونق کسب و کار تولیدکنندگان می شود که در یک نمونه از این موارد، تعرفه ایی برای کارخانه فولاد استان در نظر گرفته و ضرر بسیاری به این واحد وارد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان همچنین با تاکید بر ایجاد زیرساخت شهرک های صنعتی افزود: حذف تعرفه واردات ماشین آلات صنایع کوچک و بزرگ از دیگر درخواست‌هایی است که تحقق آن، کمک بسیاری به بخش تولید خواهد کرد.

فتوحی با اشاره به اینکه در تمام دنیا تامین برق واحدهای تولیدی و صنایع  بسیار مهم است، بیان کرد: بانک ها یکی دیگر از بخش هایی هستند که باید همکاری کنند تا سرمایه در گردش صنایع پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان در پایان اضافه کرد: شرایط حضور سرمایه گذاران در این استان باید توسط دستگاه های مختلف تسهیل شود چرا که این مهم موجب تقویت انگیزه بخش خصوصی برای فعالیت در این استان خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما