فعالیت ۱۷ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید در جنوب غرب خوزستان

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۳:۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۳۴۱۱۰۴
فعالیت ۱۷ پزشک متخصص و فوق تخصص جدید در جنوب غرب خوزستان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از اضافه شدن چهار پزشک فوق تخصص و ۱۳ متخصص جدید به جمع پزشکان فعال در جنوب غرب خوزستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد محمدی ظهر امروز یکشنبه 29 خرداد ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون دو پزشک متخصص بیهوشی، سه متخصص طب اورژانس، دو جراح عمومی، دو متخصص زنان و زایمان و پزشکانی در رشته‌های تخصصی روانپزشکی ، ارتوپد، پزشکی هسته‌ای و دهان و دندان، خدمات‌رسانی خود را در محدوده فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان آغاز کردند.

او گفت: در همین راستا چهار فوق تخصص جدید نیز در رشته‌های نوزادان ، جراحی پلاستیک ، گوش و غدد و متابولیسم به جمع پزشکان در منطقه جنوب غرب خوزستان اضافه شدند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان افزود: پزشکان فوق تخصص گوش و فوق تخصص غدد و متابولیسم برای اولین مرتبه است که در جنوب غرب خوزستان حضور پیدا می‌کنند.

محمدی با اشاره به اینکه این پزشکان در سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان فعال هستند، بیان کرد: این در حالیست که از ظرفیت دانش پزشکان یاد شده در حوزه آموزش به دانشجویان منطقه برای ارتقای سطح علمی حوزه سلامت نیز نهایت بهره را برده‌ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان از ادامه رایزنی‌ها برای اضافه‌ شدن پزشکان متخصص و فوق تخصص بیشتر در رشته‌های دیگر به جمع پزشکان دانشگاه علوم پزشکی آبادان طی سال جاری خبر داد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز