جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین خوزستان برگزار خواهد شد

۱۴۰۱/۰۳/۲۹ - ۱۴:۰۸:۵۹
کد خبر: ۱۳۴۱۱۳۷
جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین خوزستان برگزار خواهد شد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از برگزاری پنجمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین فنی و حرفه ای در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جلیل بیت مشعلی امروز یکشنبه 29 خرداد ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت روز ملی کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای و با هدف شناسایی و معرفی الگوهای اشتغال آفرینی مهارت به جامعه و توسعه فرهنگ مهارت آموزی و اشتغال در کشور، پنجمین جشنواره مهارت آموختگان اشتغال آفرین برگزار خواهد شد.

او گفت: شناسایی و معرفی مهارت آموختگان کار آفرین به جامعه، استفاده از توانمندی آنان در راستای ارایه الگو‌های کار آفرینی مهارت محور، تشویق و ایجاد انگیزه در مهارت آموختگان برای راه اندازی کسب و کار جدید و تشکیل بانک اطلاعات مهارت آموختگان از دیگر اهداف این جشنواره است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد که در مرحله استانی، اشتغال آفرینان برتر در سطح استان شناسایی و معرفی خواهند شد و در مرحله کشوری، از میان برگزیدگان رتبه‌های اول تا پنجم استان ها، مهارت آموختگان کار اشتغال آفرین برتر در سطح کشور انتخاب خواهند شد.

او اضافه کرد: آن دسته از مهارت آموختگان مراکز آموزش دولتی و آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد که تاریخ صدور گواهینامه مهارت آنان از یکم مهر ماه سال 98 الی یکم مهر ماه 1400 است که پس از مهارت آموزی اقدام به راه اندازی کسب و کار مرتبط کرده و حداقل یک نفر را که گواهینامه فنی و حرفه‌ای اخذ نموده را به کارگیری کرده، مجاز به شرکت در جشنواره هستند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پایان بیان کرد: واجدین شرایط می‌توانند برای کسب اطلاعات و انجام مراحل ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان مراجعه نمایند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز