کشف سلاح جنگی و دستگیری سرکرده اصلی باند قاچاقچیان در"شادگان"

۱۴۰۱/۰۳/۳۱ - ۱۳:۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۳۴۲۰۱۵
کشف سلاح جنگی و دستگیری سرکرده اصلی باند قاچاقچیان درشادگان
رییس پلیس استان خوزستان از شناسایی و دستگیری سرکرده اصلی باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف 15 قبضه اسلحه جنگی در شهرستان شادگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سید محمد صالحی امروز سه شنبه 31 خرداد ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تداوم رصد و برخورد با عناصر اصلی و قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خوزستان، با تسلط کامل اطلاعاتی موفق به شناسایی باند قاچاق سلاح و مهمات در شهرستان شادگان شدند.

او گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با کنترل و رصد اطلاعاتی گسترده سرکرده اصلی باند و محل دپوی سلاح ها را شناسایی که پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات ضربتی و مقتدارنه متهم را دستگیر و در محل دپو تعداد 15 قبضه سلاح جنگی(14 قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری) را کشف کردند.

رییس پلیس استان خوزستان با اشاره به تلاش پلیس برای دستگیری سایر اعضای باند افزود: این باند سلاح ها را از کشور همسایه از طریق مرز جزیره مینو وارد کرده و بعد از دپوی سلاح ها در شهرستان شادگان، آنها را در مناطق مختلف استان به فروش می رسانده است.

صالحی در پایان با تاکید به اینکه وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بستر ساز جرایم خشن اعم از تیراندازی غیر مجاز، سرقت های مسلحانه، قتل و... است، از شهروندان تقاضا کرد هر گونه اخبار و اطلاعاتی در ارتباط با قاچاق سلاح و مهمات و همچنین دارندگان سلاح غیر مجاز را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز