دستگیری ۶۲ متهم و کشف ۹۴ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در "خوزستان"

۱۴۰۱/۰۴/۰۴ - ۱۲:۱۸:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۳۳۵۰
دستگیری ۶۲ متهم و کشف ۹۴ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در خوزستان
رییس پلیس استان خوزستان از اجرای طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز خبر داد و گفت: در این طرح ۹۴ قبضه انواع سلاح شکاری و جنگی غیرمجاز در سطح استان کشف شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سید محمد صالحی با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی در سطح استان اظهار کرد: به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خوزستان با همکاری سایر یگان‌های انتظامی استان، طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز را به مدت چهار روز در سطح استان به مرحله اجرا در آورد.

او گفت: در اجرای این طرح ماموران پلیس با کار اطلاعاتی و اقدام های خاص پلیسی ۶۲ نفر از دارندگان سلاح غیر مجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

رییس پلیس استان خوزستان افزود: در اجرای این طرح ۹۴ قبضه سلاح غیر مجاز، شامل ۳۴ قبضه سلاح جنگی، ۶۰ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و همچنین  ۷۳۱ عدد فشنگ کشف شد.

صالحی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: ان‌شالله با تداوم این روند و برخورد قاطع دستگاه قضایی شاهد امنیت پایدار در سطح استان خوزستان باشیم./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز