وزیر کشور از قول وزیر نفت برای احداث یکهزار واحد مسکونی ساکنان مناطق نفتی مسجدسلیمان تا دو سال آینده خبر داد+عکس

۱۴۰۱/۰۴/۰۹ - ۱۶:۴۳:۳۹
کد خبر: ۱۳۴۵۴۸۴
وزیر کشور از قول وزیر نفت برای احداث یکهزار واحد مسکونی ساکنان مناطق نفتی مسجدسلیمان تا دو سال آینده خبر داد+عکس
وزیر کشور گفت: مشکل جا به جایی برخی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجد سلیمان نیز، حل شده و وزیر نفت وعده داده که برای حدود یک هزار واحد باقی مانده نیز سالی ۵۰۰ واحد را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، احمد وحیدی امروز پنج شنبه 9 تیرماه در حاشیه نشست شورای اداری مسجدسلیمان که با حضور مسوولان استان خوزستان و شهری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران پیرامون تصمیم های اتخاذ شده سفر یک روزه خود به خوزستان اظهار کرد: بامداد امروز از مناطق زلزلهزده اندیکا و ۹۸۰ واحد مسکونی که پس از زلزله باید در این مناطق احداث شوند، بازدید به عمل آمد.

او با اشاره به میزان پیشرفت ساخت واحدهای مسکونی در مناطق زلزله‌زده اندیکا، گفت: ساخت و سازها در مناطق مورد بازدید در مراحل پایانی کار قرار دارد و مشکل جدی وجود ندارد؛ موارد جدیدی در خصوص ساخت یک هزار واحد مسکونی و محل نگهداری دام درخواست شد که مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وزیر کشور در خصوص درخواست آبرسانی به مناطق زلزله‌زده افزود: در بحث آثار و پیامدهای زلزله فعالیت‌های خوبی آغاز شده است که باید دنبال شود.

وحیدی در خصوص فرودگاه مسجدسلیمان و جابه‌جایی مردم از مناطق نفتی به فضای دیگر بیان کرد: فرودگاه مسجدسلیمان باید به سرعت شاهد تکمیل و راه‌اندازی شود. مشکل جا به جایی برخی ساکنان مناطق آلوده به نفت و گاز مسجد سلیمان نیز، حل شده و وزیر نفت وعده داده که برای حدود یک هزار واحد باقی مانده نیز سالی ۵۰۰ واحد را به انجام برسانند.

او در خصوص مسایل مربوط به شهرداری ها نیز اضافه کرد: در این نشست پیرامون مباحث مربوط به معوقه های شهرداری بحث شد و تصمیم های لازم برای رفع مشکل شهرداری‌ها اتخاذ خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این نشست پیرامون وضعیت‌ راه‌ها، کشاورزی، انتقال آب به زمین‌ها و … بحث و تبادل نظر شد.

آقارضا فتوحی(معاون هماهنگی امور اقتصادی)، ولی الله حیاتی(معاون امنیتی و انتظامی) و محمد خانچی(معاون هماهنگی امور عمرانی) استانداری خوزستان در این جلسه حاضر بودند.

گفتنی است، فرمانداران و شهرداران چهار شهرستان هفتکل و لالی و اندیکا و مسجدسلیمان در این جلسه حضور داشتند و مشکل های مربوط به حوزه فعالیت خود را بیان کردند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز