تامین برق پایدار کنکوری ها با حضور اکیپ های عملیاتی

۱۴۰۱/۰۴/۱۱ - ۱۲:۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۴۵۹۹۹
تامین برق پایدار کنکوری ها با حضور اکیپ های عملیاتی
مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان از تامین برق پایدار حوزه های برگزاری کنکور سراسری در استان با حضور اکیپ های عملیاتی در محل های آزمون خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی خدری امروز شنبه 11 تیرماه با اشاره به حساسیت آزمون کنکور سراسری، اظهار کرد: اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق خوزستان در تمام شهرستان های استان از روز نخست برگزاری آزمون سراسری در آماده باش کامل بوده و برای جلوگیری از بروز حوادث در محل های برگزاری آزمون حضور دارند.

او گفت: با توجه به افزایش دمای هوای استان در این هفته و به تبع آن افزایش مصرف برق، به همین دلیل فوریت های برق این شرکت و مرکز دیسپاچینگ، تمامی اکیپ های عملیاتی در شهرستان ها را رصد و در صورت بروز حادثه، اقدام لازم را به فوریت انجام خواهند داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان به اهمیت فضای آرام برگزاری آزمون کنکور سراسری و تاثیر شرایط بر روحیه داوطلبان اشاره کرد و افزود: وظیفه ما در همه زمان ها ارایه خدمت مطلوب به مشترکان است اما زمان برگزاری آزمون، شرایط ویژه و حساسی است که با تعیین سرنوشت آینده سازان این مرز و بوم مواجه هستیم، به همین دلیل به فراخور شرایط، تمهیدهای لازم برای عرضه خدمات مطلوب تر، اندیشیده شد.

خدری در پایان با تاکید بر رعایت الگوی مصرف برق بیان کرد: از تمامی مشترکان تحت پوشش این شرکت می خواهیم تا با عدم استفاده از وسایل برقی پر مصرف در ساعت های اوج مصرف(ساعت های ۱۱ الی ۱۸)، تنظیم درجه کولر‌های گازی روی دمای ۲۵ درجه، خاموش کردن لامپ های اضافی و غیره، ما را در تامین برق پایدار به خصوص در روزهای برگزاری کنکور سراسری همراهی نمایند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز