اگر بخشی از مشکل اقتصادی و اجتماعی رفع شود گرایش مردم به دین و جریان انقلاب بیشتر خواهد شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۳ - ۱۴:۳۱:۱۹
کد خبر: ۱۳۴۷۰۵۸
اگر بخشی از مشکل اقتصادی و اجتماعی رفع شود گرایش مردم به دین و جریان انقلاب بیشتر خواهد شد
معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: اگر بخشی از مشکل های اجتماعی و اقتصادی مردم برطرف شود گرایش آن‌ها به آموزه‌های دینی و جریان انقلاب نیز بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عبدالرضا سیفی در همایش استانی جهاد تبیین، شاخصه‌های عفاف و حجاب دستگاه‌های حاکمیتی(قرارگاه ۲۱ تیرماه) که یکشنبه ۱۲ تیرماه، اظهار کرد: طی سال جاری رسیدگی به امور مساجد و طرح‌های و جریان انقلاب از سوی استانداری خوزستان مورد توجه است.

او با اشاره به روحیه انقلابی در دستگاه‌ها و تلاش‌ها برای تامین امکان ها برای طرح‌های تابستانی فرزندان انقلاب، گفت: وضعیت فعلی کشور در رابطه با بد حجابی به طور ناگهانی ایجاد نشده است و تغییر وضعیت فعلی نیازمند برنامه مدون و تدریجی است تا وضعیت بد حجابی در جامعه به مرور اصلاح شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان افزود: باید تلاش کنیم که حجاب تبدیل به یک باور در بین مردم و جامعه شود که با این کار بخش زیادی از مشکل ها برطرف می‌شود.

سیفی بیان کرد: باید میان بدحجاب و مخالف انقلاب تفاوت قایل شد.

او اضافه کرد: در تمام دستگاه‌های سراسر دنیا قوانین پوشش در محل کار وجود دارد و طرح حجاب دستگاه‌های اجرایی کشور نیز باید اجرا و ابلاغ شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در پایان افزود: وقتی بخشی از مشکل های اجتماعی و اقتصادی مردم برطرف شود گرایش آن‌ها به آموزه‌های دینی و جریان انقلاب نیز بیشتر خواهد شد.

لازم به ذکر است که این همایش با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان، ایمه جمعه، فرمانداران، فرماندهان بسیج، مدیران‌کل، رووسا و معاونین شرکتها و سازمان ها، بانکها و بیمهها با همکاری استانداری، دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان و ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما