نگاه تخصص محور مدیریت ورزش خوزستان آینده خوبی را در این حوزه رقم خواهد زد / انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان

۱۴۰۱/۰۴/۱۵ - ۱۴:۱۷:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۸۰۵۹
نگاه تخصص محور مدیریت ورزش خوزستان آینده خوبی را در این حوزه رقم خواهد زد / انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین اداره‌کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: مدیریت اداره‌کل ورزش و جوانان استان به سمت تخصصی شدن قدم برداشته که می‌تواند آینده خوبی را برای ورزش استان رقم بزند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آقا رضا فتوحی امروز چهارشنبه ۱۵ تیر در ماه جلسه شورای ورزش و جوانان خوزستان که در سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی دولتی و نیمه دولتی موظف هستند به اداره‌کل ورزش و جوانان کمک کنند، اظهار کرد: اداره‌کل آموزش و پرورش با اداره‌کل ورزش و جوانان استان تفاهم‌نامه‌ای انعقاد کرده تا ضمن هم‌افزایی از امکان های دو طرف برای رونق ورزش استان استفاده کنند.

او ضمن اشاره به اقدام های خوب مجموعه اداره‌ کل ورزش و جوانان خوزستان، گفت: مدیریت اداره‌کل ورزش و جوانان استان به سمت تخصصی شدن قدم برداشته که می‌تواند آینده خوبی را برای ورزش استان رقم بزند.

جانشین استاندار خوزستان بر ایجاد انگیزه بین جوانان استان در حوزه ورزش تاکید کرد و افزود: خوزستان در رشته های مختلف ورزشی پتانسیل‌های بالایی دارد. ۲۵ رشته ورزشی توسط اداره‌کل ورزش و جوانان تدوین و به شرکت‌های وابسته به دولت ابلاغ شده که همکاری‌های لازم در این خصوص انجام شود تا ضمن برگزاری جلسه های کارشناسی در این رشته‌ها، در سطح ملی حایز رتبه شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به پتانسیل فوتبال استان بر توجه ویژه وزارت ورزش و جوانان به پتانسیل‌های ورزشی خوزستان تاکید کرد.

او اضافه کرد: پیگیریهای لازم از سوی سازمان آب و برق خوزستان و شهرداریها برای ایجاد استخرهایی در کنار رودخانهها در دستور کار است.

فتوحی در پایان بیان کرد: با توجه به منابع آبی استان و ایجاد اینگونه استخرها تفریح های سالم در محیطی قابل کنترل برای شهروندان فراهم خواهد شد.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور محمد خانچی(معاون هماهنگی امور عمرانی)، عبدالرضا سیفی(معاون سیاسی اجتماعی استاندار)، حمید بنی تمیم(مدیرکل ورزش و جوانان)، مسعود حمیدی نژاد(سرپرست اداره کل آموزش و پرورش) خوزستان و جمعی از مسوولان مربوطه برگزار شد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز