شهروندان برای تزریق دوز یادآور خود اقدام کنند / افزایش آمار ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۲۱:۴۵:۲۵
کد خبر: ۱۳۴۸۵۳۸
شهروندان برای تزریق دوز یادآور خود اقدام کنند / افزایش آمار ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش نسبی آمار ابتلا به کووید ۱۹ از مردم خواست که نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد محمدی ظهر امروز پنج شنبه 16 تیرماه در جلسه ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به آخرین بخشنامه ستاد ملی مقابله با کرونا، اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه، همه شهروندانی که از آخرین تزریق واکسن کرونای آنها ۶ ماه گذشته برای تزریق دوز یادآور خود اقدام کنند.

او گفت: با توجه به کم شدن آمار ابتلا به کووید 19 در ماه‌های گذشته، متاسفانه در جای‌جای منطقه شاهد آن هستیم که رعایت ضوابط بهداشتی و زدن ماسک کم شده و در مقابل شکل‌گیری تجمع ها بیشتر شده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: طی روزهای اخیر شاهد افزایش خفیف موارد ابتلا در جنوب غرب خوزستان بودیم که بیشتر مبتلایان سرپایی بودند و چند مورد بستری هم داشتیم.

او از آمادگی کادر درمان و بیمارستان های منطقه برای ارایه خدمت به بیماران کرونایی خبر داد و بیان کرد: مراکز واکسیناسیون ما نیز در آبادان، خرمشهر و شادگان فعال و‌ آماده خدمات‌رسانی هستند.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان با اشاره به اینکه هر واکسن کرونایی که در کشور وجود داشته باشد در محدوده فعالیت این دانشگاه نیز موجود است، اضافه کرد: از مردم منطقه دعوت می کنم که علاوه بر تزریق واکسن نسبت به رعایت ضوابط بهداشتی نیز بیشتر از گذشته اهتمام داشته باشند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: امیدوار هستیم که با رعایت مسایل بهداشتی و تزریق واکسن در تجمع هایی مثل روز عرفه و اربعین حسینی پیش‌رو بدون هیچ مشکلی در خدمت زوار عزیز باشیم.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر((منطقه آزاد اروند)) و شادگان) می شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما