رییس پلیس استان خوزستان : سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس مربوط به ۲۴ ساعت گذشته نبوده است

۱۴۰۱/۰۴/۲۵ - ۱۳:۵۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۵۱۶۶۳
رییس پلیس استان خوزستان : سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوس مربوط به ۲۴ ساعت گذشته نبوده است
رییس پلیس استان خوزستان ضمن ارایه توضیح هایی، خبر سرقت از مسافران اتوبوس طی ۲۴ ساعت گذشته‌ استان را تکذیب کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز به نقل از پلیس، سردار سید محمد صالحی امروز شنبه 25 تیرماه در خصوص انتشار کلیپی مبنی بر وقوع سرقت مسلحانه از مسافران اتوبوسهای مسافربری در برخی از شهرهای استان خوزستان طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: محتوای کلیپها واحد بوده، اما افرادی معلوم الحال به قصد تشویش اذهان عمومی و ترویج ناامنی در سطح استان خوزستان مبادرت به انتشار گسترده آن در فضای مجازی کردند.

او گفت: کلیپ منتشره مربوط به خرداد ماه است که سارقان مسلح اقدام به سرقت اموالی از مسافران اتوبوس مسیر آبادان به اصفهان کردند که کلیپ مذکور توسط احدی از مسافران تهیه و منتشر شده بود که با توجه به اهمیت موضوع سریعا در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رییس پلیس استان خوزستان افزود: با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی طی عملیات های منسجم پلیسی بلافاصله نسبت به دستگیری دو نفر از آنان اقدام و نفر سوم نیز طی درگیری با کاراگاهان پلیس آگاهی به ضرب گلوله مجروح و تحت درمان است.

صالحی اضافه کرد: همه تجهیزات به کار رفته در سرقت از جمله یک قبضه سلاح کلاشینکف، بیسیم دستی، جلیقه نظامی، خودرو، پلاک های جعلی به کار رفته در سرقت کشف شد.

او ادامه داد: در بررسیها و تحقیقهای به عمل آمده از سارقان مشخص شد این افراد دارای سوابق متعدد سرقت‌های مسلحانه و به‌ عنف بودند که به تازگی از زندان آزاد و مبادرت به ارتکاب این قبیل اعمال مجرمانه کرده‌اند.

رییس پلیس استان خوزستان در پایان ضمن تکذیب خبر سرقت از مسافران اتوبوس طی ۲۴ ساعت گذشته‌ استان، بیان کرد: پلیس فتا با کسانی که با انتشار اخبار کذب و جعلی در فضای مجازی موجب تشویش اذهان عمومی و کاهش احساس امنیت در جامعه را فراهم کنند، قاطعانه و قانونی برخورد خواهد کرد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز