تجلیل وزیر بهداشت از پنج خانواده شهید مدافع سلامت خوزستان / ارسال ۱۶ پروند شهدای سلامت استان به وزارت بهداشت

۱۴۰۱/۰۴/۲۹ - ۲۳:۰۵:۱۵
کد خبر: ۱۳۵۳۵۰۳
تجلیل وزیر بهداشت از پنج خانواده شهید مدافع سلامت خوزستان / ارسال ۱۶ پروند شهدای سلامت استان به وزارت بهداشت
دببر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ارسال شانزده پرونده شهدای سلامت استان به وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، دکتر فرهاد حمزه لوی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: اولین همایش ملی لاله‌های سپید به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع سلامت که در دوران سخت کرونایی جان خود را تقدیم ملت ایران کردند، در محل سالن همایشهای رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

او گفت: در این همایش پنج خانواده شهید مدافع سلامت استان شامل شهید"حسن سواری" از بیمارستان سلامت اهواز، شهیده"فریده صادقی مقدم" و شهیده"طیبه خسروی تبار" از شبکه بهداشت و درمان اندیمشک، شهید دکتر"عبداله عسکری" از بیمارستان رازی اهواز و شهید"کریم سعدی اصل" از شبکه بهداشت و درمان شوش با هماهنگی ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه در این برنامه حضور بهم رساندند که توسط وزیر بهداشت مورد تقدیر قرار گرفتند.

دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افزود: تا کنون پنج شهید مدافع سلامت از طرف کمیته ملی به استان اعلام شده و شانزده پرونده دیگر از جانباختگان سلامت برای بررسی نهایی به وزارت بهداشت ارسال شده است.

حمزه لوی بیان کرد: پس از تصمیم گیری‌ و تکمیل نهایی پروندههای جانباختگان سلامت توسط کمیته استانی متشکل از ریاست دانشگاه علوم پزشکی اهواز، مدیر کل برنامه و بودجه و مدیر کل بنیاد شهید خوزستان، پرونده‌ها به کمیته کشوری شهدای مدافع سلامت برای تعیین تکلیف نهایی ارسال خواهد شد.

دبیر ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان اضافه کرد: یازده پرونده از شهدای مدافع سلامت مختومه اعلام شده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز