آماده‌باش جمعیت هلال احمر خوزستان در پی احتمال وقوع سیلاب

۱۴۰۱/۰۵/۰۶ - ۰۲:۱۰:۱۱
کد خبر: ۱۳۵۶۵۹۰
آماده‌باش جمعیت هلال احمر خوزستان در پی احتمال وقوع سیلاب
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از آماده‌باش کامل شعب تابعه و تیم های عملیاتی هلال احمر در پی اعلام وضعیت قرمز و احتمال وقوع سیلاب در مناطقی از استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، وحید شعبانی با اشاره به پیشبینیهای سازمان هواشناسی مبنی بر بارشهای همرفتی و اعلام وضعیت قرمز، اظهار کرد: کلیه شعب، پایگاهها و تیمهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در حالت آماده‌باش کامل به سر می برند.

او با بیان اینکه آمادگی برای امدادرسانی به متاثرین احتمالی از این پدیده جوی وجود دارد، گفت: با توجه به پیش‌بینی بارندگیهای مخرب و وزش باد شدید که بیشتر در مناطق شمال خوزستان متصور شده، وضعیت قرمز اعلام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: انتظار می‌رود اهالی مناطق در معرض آسیب از این سامانه بارشی"مانسون" و سایر دستگاههای اجرایی و خدمات رسان همکاری های لازم را با نجاتگران این جمعیت به منظور انجام مطلوب وظایف سازمانی داشته باشند.

شعبانی به عشایر و ساکنان روستاهای در معرض خطر و گردشگران نیز توصیه کرد از اسکان و یا حتی توقف در درهها، مسیلها و حاشیه رودخانههای فصلی اجتناب کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان در پایان با اشاره به پیش‌بینی احتمال وقوع صاعقه، اضافه کرد: از هم استانی های عزیز تقاضا می شود تا از حضور در ارتفاعها پرهیز کنند و در صورت ضرورت عزیمت به مناطق مرتفع نسبت به قطع آنتن تلفن همراه خود اقدام نمایند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز