اجرای طرح شهید سلیمانی تشدید خواهد شد / اداره و بانک ها دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۷:۲۹
کد خبر: ۱۳۵۸۷۱۸
اجرای طرح شهید سلیمانی تشدید خواهد شد / اداره و بانک ها دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان بر تشدید طرح شهید سلیمانی در منطقه جنوب غرب خوزستان تاکید شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد محمدی امروز دوشنبه 10 مرداد ماه در نشست ستاد کرونای جنوب غرب خوزستان که در محل سالن جلسههای حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با حضور مسوولان مربوطه سه شهرستان، آبادان، خرمشهر و شادگان ، برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش آمار تاکید بر این است که طرح شهید سلیمانی با قدرت بیشتری پیگیری شود و لازم است که در ادارهها نیز با شدت و قدرت بالاتری شاهد رعایت ضوابط بهداشتی باشیم.

او گفت: با توجه به ایام سوگواری محرم، نظارت بیشتری در راستای رعایت دستورالعملهای بهداشتی اعمال خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به ایام ثبت نام مدارس، افزود: باید از این فرصت برای تشویق والدین و دانش‌آموزان برای تزریق واکسن بهره گرفت تا از این پیک به سلامت عبور کنیم.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان بر زدن ماسک در شرایط کنونی تاکید و بیان کرد: یکی دیگر از راهکاری مقابله با ویروس، زدن دوز یادآور برای افرادی است که بیش از 6 ماه از آخرین تزریقشان گذشته و این موضوع در کاهش شدت بیماری بسیار موثر است و امیدوار هستیم که با همراهی مردم و حمایت مسوولان بیماری را کنترل نماییم.

فرماندار آبادان نیز در این نشست اظهار کرد: تصمیم های خوبی در حوزه آموزش و پرورش، اصناف، سازمان تبلیغات اسلامی، کارگری و کارمندی گرفته شد.

او گفت: بر موضوع بازدیدهای مشترک تاکید شد و ادارهها موظف هستند در قالب طرح شهید سلیمانی نیروهای خود را دوباره احیا نمایند و تجهیزهای خود را در اختیار ستاد کرونا قرار دهند.

احسان عباسپور در پایان با اشاره به این مهم که بانکها نیز موظف شدند تا در مسیر خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان دستورالعمل ها را رعایت کنند، اضافه کرد: امیدوار هستیم که با کمک همشهریان در این ایام تلاش کنیم که روند شدت بیماری را به حداقل برسانیم.

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز