جزییات نخستین جلسه دادگاه متهمان فاجعه متروپل آبادان تشریح شد + عکس

۱۴۰۱/۰۵/۱۰ - ۱۹:۲۴:۳۹
کد خبر: ۱۳۵۸۸۰۸
جزییات نخستین جلسه دادگاه متهمان فاجعه متروپل آبادان تشریح شد + عکس
رییس کل دادگستری خوزستان جزییات اولین جلسه دادگاه متهمان حادثه متروپل را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی دهقانی امروز دوشنبه 10 مرداد ماه در در پایان اولین جلسه رسیدگی به پرونده فاجعه ساختمان متروپل آبادان که توسط شعبه دوم دادگاه کیفری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل با حضور اولیای دم متوفیان و متهمان پرونده برگزار شد.

او گفت: در این جلسه اظهارهای ۲۲ نفر از اولیای دم متوفیان استماع شد و برخی از وکلای آنان نیز اظهارهای خود را بیان کردند.

رییس کل دادگستری خوزستان افزود: بعضا متوفیان اعضای یک خانواده بودند که یک نفر به نمایندگی از اولیای دم در جلسه دادگاه حاضر شد.

دهقانی بیان کرد: قبل از استماع اظهارهای شکات، کیفرخواست توسط نماینده دادستان قرایت شد.

او در مورد تعداد متهمان این پرونده اضافه کرد: متهمان این حادثه ۲۱ نفر هستند که همه آن‌ها کماکان در بازداشت به سر می برند و از زندان به دادگاه هدایت شدند.

مقام عالی قضایی استان خوزستان ادامه داد: در این جلسه اظهارهای قریب به اتفاق شکات شنیده شد و جلسه بعدی که فردا(سه شنبه 11 مرداد ماه) برگزار می‌شود به دفاعیات متهمان اختصاص دارد.

رییس دادگستری استان خوزستان در پایان در مورد روند پرداخت دیه متوفیان بیان کرد: قرار است این روند در دادگاه تعیین شود، اما با توجه به اینکه دیه تعدادی از متوفیان از اموال مالک اصلی(متوفی) پرداخت شده در صدور حکم نسبت به آنان اظهارنظری برای دریافت دیه صورت نخواهد گرفت و فقط جنبه عمومی جرم بررسی خواهد شد./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز