آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا ۱۱ مرداد ۱۴۰۱

۱۴۰۱/۰۵/۱۱ - ۱۵:۳۴:۱۹
کد خبر: ۱۳۵۹۲۹۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب خوزستان تا ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان آخرین و جدیدترین آمار کرونایی جنوب غرب استان خوزستان تا یازدهم مرداد ماه 1401 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد محمدی امروز سه شنبه(11 مرداد ماه 1401) با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 84 مورد مثبت بیماری کووید 19 در محدوده فعالیتهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان به ثبت رسید، اظهار کرد: این تعداد شامل 45 بیمار از آبادان، 21 نفر از خرمشهر و 19 مورد نیز از شادگان گزارش شده است.

او گفت: از تعداد 84 نفر مثبتی، 74 بیمار در مراکز درمانی تابعه این دانشگاه به صورت سرپایی ویزیت و  درمان شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه خوشبختانه طی این هیچ مورد فوتی کرونایی نداشتیم،  افزود: طی روز گذشته 15 بیمار بستری و 14 نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌ است.

مقام عالی بهداشت و درمان جنوب غرب خوزستان در پایان بیان کرد: در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان های تابعه این دانشگاه  46 نفر است.

در همین راستا آخرین آمار اعلامی این دانشگاه که مربوط به روز دوشنبه(دهم مردادماه 1401) بود، حاکی از شناسایی 96 بیمار کرونایی طی 24 ساعت قبل از آن و 45 موارد مثبت کل بستری ها است.(جزییات)

لازم به ذکر است که محدوده فعالیت های دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل جنوب غرب خوزستان(آبادان، خرمشهر و شادگان) می شود./انتهای پیام

 

نظر شما