نباید در محیط کار امروز ما با روز قبل یکسان باشد / ضرورت رشد و ارتقای سازمانی از طریق کسب تجربه و آموزش

۱۴۰۱/۰۵/۱۲ - ۲۲:۵۶:۵۷
کد خبر: ۱۳۵۹۸۷۸
نباید در محیط کار  امروز ما با روز قبل یکسان باشد / ضرورت رشد و ارتقای سازمانی از طریق کسب تجربه و آموزش
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خوزستان گفت: در محیط کاری نباید امروز ما با روز قبل یکسان باشد و باید دنبال رشد از راه کسب تجربه و آموزش باشیم و اگر این را مبنا قرار دادیم به جاهای بالایی می رسیم اما اگر در حالت رخوت، انفعال و بلاتکلیفی کار کردیم به خودمان ضربه خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، سید احمد موالی زاده امروز چهارشنبه ۱۲ مردادماه در نشست برگزاری آزمون دوره توجیهی بدو خدمت ویژه کارکنان جدیدالاستخدام ضمن تسلیت ایام محرم، اظهار کرد: بسیار خرسندیم که امروز شاهد چهره های جوان و تازه نفس برای کار، تلاش و ارتقای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی هستیم.

او گفت: ما در نظام اداری کشور دو نوع کارشناس داریم. یک گروه از کارکنان پرسنلی هستند که از بدو استخدام تا بازنشستگی در رده کارشناسی به فعالیت می پردازند و بسیار هم در کار خود خبره می شوند اما تا پایان خدمت در حد کارشناس باقی می مانند و رشد نمی کند و بعضا خودشان هم دنبال رشد نیستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خوزستان افزود: دسته دوم پرسنلی هستند که به فکر رشد، ارتقا و پیشرفت هستند. گر چه هر دو گروه دو سلیقه متفاوت هستند اما ترجیح و اولویت ما این است که پرسنل از نوع دوم باشند.

موالی زاده بیان کرد: در محیط کاری نباید امروز ما با روز قبل یکسان باشد و باید دنبال رشد از راه کسب تجربه و آموزش باشیم و اگر این را مبنا قرار دادیم به جاهای بالایی می رسیم اما اگر در حالت رخوت، انفعال و بلاتکلیفی کار کردیم به خودمان ضربه خواهیم زد.

این مقام مسوول با بیان اینکه استانداری یک نهاد حاکمیتی است و همه دستگاهها از ما الگو و خط مشی می گیرند، اضافه کرد: پس قدر این موقعیت و جایگاه را بدانید. شما در حقیقت الگوی کارکنان همه دستگاه ها هستید. شما به عنوان نیروهای استانداری بناست در جلسههای مختلف استانی شرکت نمایید و اگر اشراف علمی نداشته باشید نمی توانید نماینده شایسته ای برای استانداری باشید.

او ادامه داد: باید به فکر رشد، توسعه و آموزش باشید و نسبت به وقایع جاری کشور و استان به روز باشید و بتوانید مسایل سیاسی و اجتماعی را تحلیل نمایید چون در جایگاه حاکمیتی و نمایندگی عالی دولت در استان هستید، در آن صورت آینده روشنی در انتظار شماست.

موالی زاده تاکید کرد: انتظار این است که این جمع حاضر یک نفس تازه ای را به مجموعه استانداری به لحاظ انگیزه شغلی و تعلق سازمانی بدمد و موجب تحول شود البته در حال حاضر نیز شرایط خوب است اما با ورود شما انتظار داریم وضعیت ارتقا یابد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در پایان افزود: از همه دست اندرکاران و اساتیدی که در اجرای این دوره که همراه با کیفیت و بهره وری بالا انجام شد، مشارکت داشتند، تشکر و قدردانی می کنم./انتهای پیام

نظر شما