خوزستان را باید به الگویی برای توسعه و پیشرفت کشور تبدیل کنیم / هیچ پروژه‌ای نباید بدون تامین اعتبار آغاز شود

۱۴۰۱/۰۵/۱۳ - ۰۰:۰۴:۲۵
کد خبر: ۱۳۵۹۸۹۱
خوزستان را باید به الگویی برای توسعه و پیشرفت کشور تبدیل کنیم / هیچ پروژه‌ای نباید بدون تامین اعتبار آغاز شود
استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه هیچ پروژه‌ای نباید بدون تامین اعتبار آغاز شود، گفت: پروژه‌های آغاز شده بسیاری در استان وجود دارد، خوزستان باید سردمدار توسعه کشور باشد، بنابراین باید در این سطح کار را دنبال کنیم و به الگویی برای پیشرفت کشور تبدیل شویم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در نشست شورای برنامه‌ریزی استان که با حضور مسوولان مربوطه در سالن جلسه های حوزه استاندار برگزار شد، با اشاره به گزارش ارایه شده از سوی سازمان مدیریت برنامه‌ریزی خوزستان اظهار کرد: این گزارش نشان می‌دهد که برخی از پروژهها اعتبارها را دریافت می‌کنند اما سهمی در پیشرفت و توسعه استان ندارند، بنابراین باید در تصویب پروژه‌ها و اقدامهایی که باید انجام شود، کار کارشناسی بیشتری انجام شود.

او گفت: مسوولان دستگاهها باید نظارت کامل را بر روند اجرای کارها داشته باشند، این نظارت‌ها باید از خود دستگاه‌ها آغاز شود و پس از آن سازمان مدیریت برنامه‌ریزی بر تحقق اجراییات نظارت کافی را داشته باشد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه هیچ پروژه‌ای نباید بدون تامین اعتبار آغاز شود، افزود: پروژه‌های آغاز شده بسیاری در استان وجود دارد، خوزستان باید سردمدار توسعه کشور باشد، بنابراین باید در این سطح کار را دنبال کنیم و به الگویی برای پیشرفت کشور تبدیل شویم.

نماینده عالی دولت در خوزستان در خصوص روند افتتاح پروژه‌ها و نظارت بر آن‌ها را تاکید کرد: روند افتتاح پروژه‌ها و نظارت بر آن‌ها باید مورد توجه مسوولان قرار گیرد.

خلیلیان سازمان مدیریت برنامه‌ریزی را یک بازوی نظارتی خواند و تصریح کرد: این سازمان تحت نظارت استانداری قرار دارد، بنابراین باید از طرحهای جدید مراقبت شود و با استفاده از اعتبارهایی که طی سال ۱۴۰۱ داریم، روند را تغییر دهیم.

او ادامه داد: اعتبارها باید به پروژه‌ها و طرح‌هایی اختصاص پیدا کند که نقش اساسی در توسعه استان ایفا می‌کنند.

استاندار خوزستان در پایان با تاکید بر ضرورت رفع موانع تولید، افزود: دستگاه‌ها در استعلامها زمان را طولانی می‌کنند، لذا موانع تولید باید برداشته شود./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز