وزیر کشور: استقرار کامل مواکب مرز چذابه تا ابتدای شهریور / وضعیت پارکینگ‌‌های پایانه های چذابه و شلمچه قابل قبول است

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۹:۰۹
کد خبر: ۱۳۶۱۸۷۲
وزیر کشور: استقرار کامل مواکب مرز چذابه تا ابتدای شهریور / وضعیت پارکینگ‌‌های پایانه های چذابه و شلمچه قابل قبول است
وزیر کشور در خصوص استقرار مواکب در پایانه مرزی چذابه گفت: تعدادی از مواکب آماده شده و بخش دیگر در حال آماده‌سازی هستند، بنا شده تا ابتدای شهریور در محل مستقر شوند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، احمد وحیدی امروز سه‌شنبه ١٨ مردادماه در حاشیه نشست آماده‌سازی مرز های شلمچه و چذابه اظهار کرد: چند کار اساسی باید در این منطقه به انجام می رسید که در حوزه جادهای فعالیت‌ها آغاز شده و تا ٢٠ روز آینده آماده‌سازی لازم انجام می‌شود.

او پیرامون استقرار تجهیزات در پایانه مرزی چذابه گفت: مسایل مربوط به استقرار مه‌پاش، سایه‌بان و سایر تجهیزات مورد نیاز زوار اربعین در این جلسه بررسی شد، این تجهیزات در کارخانههای مربوطه در حال آماده‌سازی هستند و ٧٠ درصد پیشرفت داشته‌اند که مقرر شد به موقع در محل نصب شوند.

وزیر کشور در خصوص استقرار مواکب در پایانه مرزی چذابه افزود: تعدادی از مواکب آماده شده و بخش دیگر در حال آماده‌سازی هستند که مقرر شد تا ابتدای شهریور در محل مستقر شوند.

وحیدی در خصوص وضعیت آب و برق در مرز چذابه بیان کرد: آب و برق به این منطقه آورده شده، مخازن جدیدی پیش‌بینی شده و برای احتیاط نصب می‌شود تا در حوزه آب مشکلی نداشته باشیم.

او اضافه کرد: پیش‌بینی شده که بتوانیم آب را تا آن سوی مرز جایی که زوار ما به آن نیاز دارند، برسانیم.

وزیر کشور در پایان با اشاره به وضعیت پارکینگهای گذرگاههای مرزی خوزستان افزود: پارکینگ‌‌ها در دو مرز چذابه و شلمچه وضعیت قابل قبولی قرار دارد در مرز چذابه حدود ٩٠ هکتار آماده‌سازی شده و همین پیش بینی در خصوص مرز شلمچه انجام شده تا در این مورد کمبودی نداشته باشیم.

لازم به ذکر است که وزیر کشور امروز طی سفری یک روزه از طریق فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان وارد خوزستان شد و طی بازدید از مرزهای شلمچه و چذابه در جریان آخرین اقدام های سخت افزاری و نرم افزاری لازم برای خدمت رسانی به زوار اربعین قرار گرفت. /انتهای پیام

 

نظر شما