نفت مسجدسلیمان ۳ - ۲ مس کرمان؛

برد جذاب مسجدسلیمانی ها و دست خالی کرمانی ها در آغاز لیگ برتر

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۲۱:۴۸:۴۱
کد خبر: ۱۳۶۲۹۴۳
برد جذاب مسجدسلیمانی ها و دست خالی کرمانی ها در آغاز لیگ برتر
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته اول رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب در خانه با نتیجه سه بر دو بر تیم مس کرمان به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته اول رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امشب(جمعه 21 مرداد ماه 1401) بدون حضور هوادارانش میزبان تیم مس کرمان بود که در نهایت توانست مهمان خود را با نتیجه سه بر دو متحمل شکست کند.

تیم نفت مسجدسلیمان که طی فصل قبل به سختی توانست خود را در لیگ برتر نگه دارد، اولین رقابت خود را در مقابل تیم مس کرمان که به لیگ برتر برگشته، در خانه با پیروزی پشت سر گذاشت تا نوید بخش روزهای خوبی برای هوادارانش باشد.

نیمه اول این دیدار با گل زنی نفتی ها آغاز شد. شوت به موقع علیرضا دغاغله در دقیقه 23 به سمت دروازه مسی ها با دفع ناقص آرمان شهدادنژاد همراه شد و توپ پس از چرخش زیرپای پیمان رنجبر رسید و این بازیکن توانست اولین چراغ گلزنی تیم نفت را در فصل پیش رو روشن کند.

این پایان کار نبود و شاگردان فرزاد حسین خانی هفت دقیقه بعد گل خورده را جبران کردند. در این صحنه پاسکاری مسی ها و ارسال در عمق، توپ به محمد امین کاظمیان رسید تا این بازیکن در دقیقه 30 با یک شوت دروازه علی محسن زاده را باز کند و نتیجه را به تساوی بکشاند.

رقابت جذاب این دو تیم در ادامه با گلزنی شاگردان محمد رضا مهاجری ادامه پیدا کرد. در این صحنه و فقط سه دقیقه بعداز گل تساوی دیدار، با نفوذ از سمت راست حریف توپ به رنجبری رسید و این بازیکن به رضا دهقانی پاس داد تا دومین گل نفتی ها را در دقیقه 33 به ثمر برساند.

عطش بازیکنان این دیدار برای گشودن دروازه ها ادامه یافت تا اینکه هفت دقیقه بعد مجددا کرمانی ها گلزنی کردند.  در این صحنه پس از نفوذ مسی ها و خروج بدموقع دروازه بان نفت، موقعیت برای ارسال توپ از سمت راست فراهم شد که به شروین بزرگ رسیدی و این بازیکن به فرصت را برا گلزنی حسین دوستدار در دقیقه 40 فراهم کرد تا دوباره نتیجه به تساوی(دو بر دو) کشیده شود و هر دو تیم با همین نتیجه 45 دقیقه اول به رختکن بروند.

مسجدسلیمانی ها که نمی خواستند در خانه امتیاز کامل مسابقه را از دست بدهند، نیمه دوم را حساب شده تر آغاز کرند تا اینکه در دقیقه 59 گل سوم را به ثمر رساندند. در این صحنه پاسکاری و حرکت رو به جلوی نفتی ها از سمت چپ در نهایت توپ به امیر حسین کریمی رسید و این بازیکن با یک شوت زیبا گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا همچنان به سه امتیاز این دیدار امیدوار بمانند.

نفتی ها در نهایت توانستند در ادامه دروازه خود را بسته نگه دارند و البته فرصت های خوبی را هم برای افزودن به گل هایشان از دست دادند، اما برای شروع فصل، رقابتی جذاب را ارایه دادند و توانستند اولین دیدار لیگ بیست و دوم را آن هم در خانه با پیروزی پشت سر بگذارند و نشان دهند هنوز هم حریف خطرناک و سرسختی برای رقبا در شهر اولین ها هستند.

کرمانی ها نیز پس از حضور در لیگ برتر، این دوره از رقابت ها را با شکست آغاز کردند و نتوانستند از اولین هفته امتیازی کسب کنند.

محمد حسین مهاجری برای این دیدار علی محسن زاده، مجتبی مقتدایی، سامان نریمان جهان(۸۰ محمد خرم‌الحسینی)، عقیل کعبی، علیرضا دغاغله، پیمان رنجبری، رضا دهقانی، مسلم مجدمی، میلاد باقری،  اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی(۸۰ علی کیانی فر) را به میدان فرستاده بود.

همچنین آرمان شهداد نژاد، سید جلال عبدی، عیسی پرتو، شروین بزرگ، حسین دوستدار، سامان تورانیان(۸۶ علیرضا قادری)، سید محمد ستاری، علی تهامی، احمد نصیری، عارف زینلی و محمد امین کاظمیان بازیکنان ارنج شده فرزاد حسین خانی در رقابت با نفت مسجدسلیمان بودند.

حسین زیاری با کمک های هادی طوسی، مرتضی سلیمان نژاد و امیر عیار قضاوت این دیدار و ایرج نظری نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

سامان تورانیان(۵۰) و میلاد پورصف شکن(۸۸) از مس کرمان و پیمان رنجبری(92) و میثم نقی زاده(95) از نفت مسجدسلیمان با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با سه امتیاز موقتا در رده دوم و تیم مس کرمان بدون امتیاز موقتا در رده 13 لیگ برتر بیست و دوم قرار دارند./انتهای پیام

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز