جواد نکونام: کار ما در نقل و انتقالات تمام نشده / صنعت نفت تیم قابل احترامی است

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۰۰:۲۹:۵۳
کد خبر: ۱۳۶۲۹۶۳
جواد نکونام: کار ما در نقل و انتقالات تمام نشده / صنعت نفت تیم قابل احترامی است
سرمربی فولاد ابراز امیدواری کرد که این باشگاه دو بازیکن دیگر در نقل و انتقالات جذب کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جواد نکونام شامگاه جمعه 21 مرداد ماه در نشست خبری پیش از دیدار با تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فصل جدیدمان شروع می شود و همیشه تیم ها و بازیکنان برای شروع مسابقه ها انگیزه بالایی دارند و ما هم کاملاً با انگیزه و با شور و اشتیاق آماده رقابت هستیم.

او با بیان اینکه می خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، گفت: به هر حال شروع لیگ است و شاید تیم ها شرایط ایده‌آل خودشان را نداشته باشند اما خدا را شکر شرایط تیم ما خوب است.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه یک مقدار در گرفتن یکی دو بازیکن موفق نبودیم، گفت: با توجه به اینکه نیاز شدید به جذب حداقل دو یار داریم، دنبال این هستیم که انشالله با دو نفر از بازیکنانی که مدنظرمان هستند به توافق برسیم و بتوانیم آنها را برای شروع لیگ جذب کنیم تا هر چه زودتر در کنار ما باشند و اینطوری برای ما بهتر است.

نکونام با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم لیگ را خوب شروع کنیم و تا هفته سی‌ام تیم خوب و قابل احترامی باشیم، درباره حریف هفته اول تیمش یعنی صنعت نفت آبادان، اضافه کرد: ما شناخت فردی نسبت به بازیکن های آنها داریم و می دانیم که اکثراً بازیکن های سال قبل آنها هستند. تیم آبادان خوب و قابل احترام است و کادرفنی خوبی دارند، ما هم امیدواریم فردا بهترین عملکرد را داشته باشیم تا به موفقیت برسیم. نکته‌ مهم این است که فقط به خودمان و تیم مان فکر کنیم و با تمرکز بالا رقابت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با تاکید بر اینکه دوست داریم همه مسابقه ها با حضور تماشاگران باشد و استادیومها چه در رقابت های داخل و خارج از خانه پر باشند، تصریح کرد: مردم و هواداران دوست دارند بیایند و رقابت های تیمشان را از نزدیک ببینند و لذت ببرند. همه جای دنیا همین اتفاق می‌افتد.

او با اشاره به برگزاری دیدار هفته اول بدون حضور تماشاگران، بیان کرد: ما هم در خواسته مان این است که مسابقه های هفته اول دور برگشت هم بدون تماشاچی باشد. این مسیله را باشگاه باید پیگیری کند و نمی دانم این کار را انجام داده یا خیر. این جزو وظایف باشگاه است چون قطعا ما دوست داریم هواداران باشند و بودن آنها همیشه به ما دلگرمی و انرژی می‌دهد. دوست داریم حتی هواداران آبادانی هم به اینجا بیایند و مسابقه را ببینند اما اگر قرار است بدون تماشاچی باشد، هفته اول دور برگشت هم باید بدون تماشاچی باشد چون اگر عدالت هست باید برای همه یکسان باشد.

نکونام درباره ادامه فعالیت فولاد در نقل و انتقالات و احتمال جذب مهاجم اظهار کرد: با توجه به اینکه"فرشید اسماعیلی" را از دست دادیم و باشگاه نتوانست"آرش رضاوند" را جذب کند، قطعا ما نیاز به دو مهره داریم که بتوانیم جای آنها را پر کنیم. علیرغم اینکه شرایطی ما خوب است، نیاز به تقویت داریم و این نیست که کار ما در نقل و انتقالات تمام شده باشد. شما می‌بینید که تیم‌های دیگر با چه مبالغ و چه شرایطی در حال جذب بازیکن خارجی هستند؛ بازیکنان ایرانی را هم با شرایط مالی خوب جذب می‌کنند و ما هم اگر می خواهیم در کورس باشیم و با تیم هایی که از نظر هزینه با ما قابل قیاس نیستند مبارزه کنیم و در مسابقه های رو در رو نتیجه خوبی بگیریم، نیاز به تقویت شدن داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد با تاکید بر اینکه باید آرش رضاوند را حفظ می کردیم و سال قبل باید این اتفاق می‌افتاد، ادامه داد: یک سری اشتباه ها به وجود آمد و الان نیاز به یارگیری داریم. به باشگاه گفتم حداقل به دو بازیکن نیاز داریم و امیدوارم حالا که آرش رضاوند را در اختیار نداریم یک یار در این پست و یک بازیکن دیگر که با او در حال مذاکره هستیم، جذب کنیم.

نکونام در پایان افزود: فعلا تمام تمرکز ما روی نقاط ضعف مان است که بتوانیم آن را پوشش دهیم. ما در پست مهاجم مجید علیاری، علی قربانی و ساسان انصاری را داریم که شرایط‌شان فوق العاده است و این را در لیگ ثابت خواهند کرد.

لازم به ذکر است که تیم فولادخوزستان شنبه 22 مرداد ماه از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور در ورزشگاه اختصاصی خود(فولاد آره نا) به مصاف تیم صنعت نفت آبادان خواهد رفت./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز