ارتباط با رسانه‌ها تقویت شود / باید از عملکرد خوب دولت دفاع کرد و اقدام های انجام شده به مردم اطلاع رسانی شود

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۰۰:۰۲:۵۸
کد خبر: ۱۳۶۴۴۱۹
ارتباط با رسانه‌ها تقویت شود / باید از عملکرد خوب دولت دفاع کرد و اقدام های انجام شده به مردم اطلاع رسانی شود
استاندار خوزستان با اشاره به نزدیک بودن هفته دولت بر تقویت ارتباط با رسانه‌ها تاکید کرد و گفت: دولت اقدام های خوب زیادی را انجام داده که باید از عملکرد آن دفاع و به مردم اطلاع رسانی شود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در نشستی با مدیران روابط عمومی اداره و دستگاههای اجرایی استان در آستانه هفته دولت که در محل سالن نشست های حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه در آستانه هفته دولت و سالگرد شهادت شهید رجایی و باهنر هستیم، اظهار کرد: مَنشی که این دو شهید بزرگوار داشتند باید در دولت نیز نمود پیدا کند.

او گفت: طی هفته دولت فقط انعکاس دستاوردها نباشد و باید توجه ویژه‌ای به مردم به عنوان سرمایههای اجتماعی داشته باشیم.

استاندار خوزستان با اشاره به پیشرفت و رشد شاخص توسعه کشور بعد از انقلاب اسلامی، افزود: سطح سواد در کشور قبل از انقلاب زیر ۵۰ درصد بود و در حال حاضر سطح سواد میزان قابل توجهی بالا رفته و بسیاری از موضوع های دیگر نیز نسبت به قبل از انقلاب تفاوت بسیاری داشته و رشد کرده‌اند.

خلیلیان با بیان اینکه شاخص توسعه کشور در سطح بالایی از نظر شاخص‌های بین‌المللی قرار دارد، بیان کرد: اقدام های خوبی توسط دولت انجام شده که باید از عملکرد آن دفاع و به مردم اطلاع رسانی شوند.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: اقدام های خوبی در خوزستان انجام شد که از آن‌ها می‌توان به برطرف کردن مشکل های شرکت نیشکر هفت تپه، پیشرفت قابل توجه طرح آبرسانی غدیر، آبرسانی و پایداری آب یکهزار و ۵۰۰ روستا در خوزستان، تغییر الگو کشت و تولید برخی محصول های کشاورزی به میزان بالا با وجود کم آبی و… اشاره کرد.

او از پرداخت برخی خسارتهای خشکسالی سال گذشته خبرداد و افزود: دامهای حوزه کرخه بیمه شدند و برای مناطقی که سال گذشته از کم آبی آسیب دیدند مه‌پاش و استخرهایی برای دام‌ها آماده شده است.

استاندار خوزستان در پایان بر تقویت ارتباط با رسانهها و توسعه استفاده از فضای مجازی تاکید و تصریح کرد: گاهی وقت ها باید واقعیتها را گفت و برای آن‌ها چاره اندیشی کرد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز