هفته دولت و دفاع مقدس هر دو از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند/ ضرورت تکمیل و نگهداری باغ موزه‌ها و یادمان های دفاع مقدس خوزستان

۱۴۰۱/۰۵/۲۶ - ۱۱:۰۰:۲۷
کد خبر: ۱۳۶۵۰۲۲
هفته دولت و دفاع مقدس هر دو از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند/ ضرورت تکمیل و نگهداری باغ موزه‌ها و یادمان های دفاع مقدس خوزستان
استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه خوزستان یکی از استان‌های محور جنگ و دفاع مقدس بود، تکمیل و نگهداری باغ موزه‌ها و یادمان های دفاع مقدس مهم و ضروری است تا در راستای تقویت فرهنگ حماسی برای فرزندانمان مورد توجه قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مسوولان مربوطه در محل سالن نشست های حوزه استاندار خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس؛ دفاع از آرمانها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و خاک وطن است.

او با بیان اینکه در شهریور ماه دو یادمان بزرگ هفته دولت در شروع ماه و هفته دفاع مقدس در انتهای شهریور است که هر دو در راستای دفاع از ارزش‌ها، اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند، گفت: لازم است دستگاهها هماهنگ باشند تا بتوان برنامه‌های حماسه دفاع مقدس را بهترین شکل برگزار شوند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه یادمانهایی که در استان ساخته شده نیاز به نگهداری دارند، افزود: مخصوصا باغ موزه شهرستان اهواز که یک مکان تفریحی فرهنگی برای خانوادهها است و فورا باید تکمیل شود تا از طریق آن فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم.

خلیلیان با بیان اینکه دفاع مقدس ارزش بالایی در تاریخ سرزمین ایران دارد و باید به نسلهای آینده منتقل شود، اضافه کرد: برنامه‌ها و مراسم دفاع مقدس باید به گونه‌ای برگزار شوند که برای نسل‌هایی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، فرهنگ ساز باشند تا بدانند در حماسه دفاع مقدس چه کار بزرگی انجام شد.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه خوزستان یکی از استان‌های محور جنگ و دفاع مقدس بود، تکمیل و نگهداری باغ موزه‌ها و یادمان های دفاع مقدس مهم و ضروری است تا در راستای تقویت فرهنگ حماسی برای فرزندانمان مورد توجه قرار گیرند.

استاندار خوزستان در پایان افزود: باغ موزه‌های دفاع مقدس که در معرض دید هستند باید سریع تکمیل شوند زیرا گردشگران زیادی در مقاطع مختلف زمانی وارد خوزستان می‌شوند و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کنیم تا فضای جذب گردشگری نیز فراهم شود./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز