مربی فولاد خوزستان: امیدوارم در ادامه لیگ شاهد حضور داوران بهتری باشیم

۱۴۰۱/۰۵/۲۷ - ۱۴:۰۲:۴۳
کد خبر: ۱۳۶۵۰۳۷
مربی تیم فولاد با اشاره به اینکه در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان یک پنالتی برای تیمش گرفته نشد، گفت: امیدوارم همزمان با حرفه ای تر شدن لیگ، شاهد حضور داوران و قضاوت بهتری در ادامه رقابت ها باشیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمیدرضا رجبی در خصوص دیدار تیمش در برابر تیم صنعت نفت آبادان اظهار کرد: هرکس مسابقه را دیده، متوجه شد که تیم ما ۹۰ دقیقه مالک رقابت بود و اگر کمی شانس داشتیم قطعا می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

او با بیان اینکه بعضی از بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند و هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده‌اند، گفت: فکر می‌کنم در یکی دو پست نیاز به تقویت داریم. به هر حال قطعا ما به این تیم و این بازیکنان ایمان داریم و می‌دانیم که با گذشت زمان یک فولاد قدرتمند در لیگ خواهیم دید.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص داوری دیدار تمیش از هفته اول رقابت های لیگ برتر با صنعت نفت، افزود: یک پنالتی صد درصدی ما روی ساسان انصاری، گرفته نشد و داور مسابقه آنقدر بد سوت زد که نمی‌گذاشت حتی چند دقیقه مسابقه جریان داشته باشد و تا رقابت کمی گرم می‌شد با یک سوت و اعلام یک خطا، جریان بازی را می‌خواباند همان‌چیزی که تیم حریف می‌خواست. امیدوارم همانگونه که لیگ حرفه ای تر از قبل شده، از داوران بهتری برای مسابقه های آتی استفاده شود.

رجبی بیان کرد: ما رقابت به رقابت جلو می‌رویم و نتیجه دیدار با صنعت نفت را فراموش کرده‌ایم اما از آن درس خواهیم گرفت تا در دیدارهای بعد بتوانیم بهتر و محکم‌تر در مقابل حریفان ظاهر شویم.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص برگزاری دیدار هفته اول بدون حضور تماشاگردان و هوادارن، اضافه کرد: قطعا دوست داشتیم که دیدار قبلی ما برابر صنعت با حضور هواداران باشد و فکر می‌کنم عدم حضور هواداران یک ضربه سنگین به ما زد و ما را از وجود یک نیروی قدرتمند محروم کرد.

لازم به ذکر است که دیدار تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت نفت آبادان از هفته اول رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور، شنبه 22  مرداد ماه در ورزشگاه فولاد آره نا برگزار شد که دو تیم بدون گل به تساوی رضایت دادند. طی این دیدار داور هفت مرتبه از کارت زرد استفاده کرد./انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز