شهرستان‌های معین و کمیته‌های ۱۷ گانه روزانه اقدام های خود را به ستاد اربعین اطلاع دهند

۱۴۰۱/۰۵/۲۸ - ۱۳:۵۱:۵۵
کد خبر: ۱۳۶۵۷۹۱
شهرستان‌های معین و کمیته‌های ۱۷ گانه روزانه اقدام های خود را به ستاد اربعین اطلاع دهند
استاندار خوزستان با بیان اینکه مسوولان فعالیت‌های محوله خود را به آخر هفته موکول نکنند و وظایف خود را به سرعت انجام دهند، گفت: شهرستان‌های معین و کمیته‌های ۱۷ گانه به صورت روزانه اقدام های انجام شده را به ستاد مرکزی اربعین اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی که با حضور سایر مسوولان خوزستان در مرز چذابه برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تعطیلی دو ساله پیاده‌روی اربعین اشتیاق زایران چند برابر شده، بر همین اساس نیاز است تا زیرساختهای دو طرف مرز از جمله پارکینگها، گذرگاه‌ها و مواکب آماده شوند.

او گفت: گرمای تابستان سبب شد تا موضوع نصب مه‌پاش‌ و سایه‌بان اهمیت ویژه‌ای پیدا کند.

استاندار خوزستان با اشاره به همکاری‌های انجام شده در دو طرف مرز افزود: خوشبختانه اقدام های خوبی در راستای تسهیل حرکت زایران به سمت مرز عراق انجام شده است.

خلیلیان بیان کرد: از زایران درخواست می‌کنیم که در سامانه سماح ثبت‌نام کنند تا با پرداخت مبلغ جزئی(١٨ هزار تومان) طی سفر و در زمان بازگشت تحت پوشش بیمه قرار ‌گیرند.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: مسوولان فعالیت‌ها محوله را به هفته آخر موکول نکنند و وظایف خود را به سرعت انجام دهند.

او با بیان اینکه کمیتههای ١٧ گانه و فرمانداران نیز باید وظایف خود را دنبال کنند، ادامه داد: گزارش اقدام های شهرستان‌‌های معین و کمیته‌های ١٧ گانه باید روزانه به اطلاع ستاد مرکزی برسد.

استاندار خوزستان در پایان افزود: کمیته‌های مشارکت مردمی و ‌زیرساخت نیز باید اقدام های خود را به انجام برسانند./انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز