ارایه خدمات درمانی به بیش از ۱۲ هزار زایر در مرز شلمچه

۱۴۰۱/۰۶/۱۷ - ۱۸:۴۷:۴۱
کد خبر: ۱۳۷۴۷۴۱
ارایه خدمات درمانی به بیش از ۱۲ هزار زایر در مرز شلمچه
دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: از ۱۲ شهریور تا امروز پنج شنبه، ۱۲ هزار و ۴۵۶ زایر در مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی در شلمچه خدمات درمانی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از مرز بین المللی شلمچه، سید نادر نقیبی امروز پنج شنبه 17 شهریور ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت، ۴۰ بیمار برای ادامه درمان به بیمارستانهای شهرستان‌های آبادان و خرمشهر با آمبولانسهای اورژانس 115 اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: بیشترین مراجعه‌کنندگان شامل بیماران گرمازده و دارای علایم ضعف و بی‌حالی هستند.

دبیر ستاد اربعین دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان بیان کرد: روز گذشته(چهار شنبه ۱۶ شهریور ماه) تعداد پنج هزار و ۱۷ نفر برای دریافت خدمات بهداشتی درمانی به مرکز بهداشتی درمانی و فوریت‌های پزشکی مرزی حاج قاسم سلیمانی شلمچه مراجعه کرده‌اند.

لازم به ذکر است که مرز بین المللی شلمچه یکی از پر ترددترین مرزهای اربعین کشور به شمار می آید که علاوه بر تردد زوار ایرانی، مرز انحصاری کشور در زمینه تردد زوار اتباع خارجه نیز است.

امداد رسانی عوامل اورژانس 115 آبادان محدود به شلمچه نیست و در مسیر زوار اربعین در خاک عراق نیز در حال ارایه خدمات هستند./انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز