آغاز فیلمبرداری صحنه های درگیری و انفجار در "پالایشگاه" آبادان

۱۴۰۱/۰۸/۰۱ - ۲۱:۴۰:۵۹
کد خبر: ۱۳۸۹۹۱۳
آغاز فیلمبرداری صحنه های درگیری و انفجار در پالایشگاه آبادان
تصویر برداری صحنه های درگیری و انفجار فیلم(پالایشگاه) به کارگردانی مسعود خوشبخت در تاسیسات شرکت پالایش نفت آبادان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، پروژه فیلم سینمایی با نام"پالایشگاه" به کارگردانی مهرداد خوشبخت و سرمایه گذاری بنیاد سینمایی فارابی در حال فیلمبرداری است.

پس از ضبط سکانس ها و صحنه های خارج از تاسیسات پالایشگاه شامل اسکله ها، اماکن غیر صنعتی و بیمارستان امام خمینی(ره)  فیلم سینمایی(پالایشگاه) نوبت به تصویر برداری از سکانس های درگیری و انفجار در دوران دفاع مقدس در محدوده تاسیسات شرکت پالایش نفت آبادان رسید. 

تهیه کننده این اثر بلند سینمایی امروز یکم آبان ماه با بیان این مطلب ضمن تشکر از همکاری مدیریت و کارکنان شرکت پالایش نفت آبادان اظهار کرد: ضبط سکانس های داخلی تاسیسات از 30 مهر ماه ماه لغایت 11 آبان ماه با آماده سازی لوکیشن های دفاع مقدس تحت نظارت و همکاری  اداره های HSED و حراست پالایشگاه آبادان آغاز شد. 

سعید سعدی در پایان افزود: به اطلاع شهروندان فهیم آبادانی می رسانم که دود و صدای انفجار شنیده شده از تاسیسات پالایشگاه آبادان مربوط به تصویر برداری صحنه های این فیلم بلند سینمایی با محوریت رشادت های کارکنان صنعت نفت در دوران دفاع مقدس می باشد.

لازم به ذکر است که این پروژه که به"مهندسی جنگ" با محوریت پالایشگاه نفت آبادان طی سال‌های دفاع مقدس می پردازد، فیلمبرداری آن ابتدا از روبروی درب اصلی پالایشگاه آبادان و در محل اسکله های هفت و هشت بندر آبادان در راستای اروند رود، آغاز شد و این روزها با طراحی صحنه زمان جنگ بین بازه زمانی یک سال محاصره آبادان حد فاصل آبان ۵۹ تا مهر ۶۰ در درون پالایشگاه آبادان در حال انجام است.(اینجا)

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز