پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۰:۳۵
کد خبر: ۱۳۹۱۵۲۵
پیام تسلیت استاندار خوزستان در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
استاندار خوزستان پس از حادثه تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از عاشقان اهل بیت(ع) در حرم شاه چراغ شد، پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان امروز پنج شنبه پنجم آبان ماه پس از حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی که منجر به شهادت و زخمی شدن جمعی از عاشقان اهل بیت(ع) در حرم شاه چراغ شد، پیام تسلیتی را صادر کرد.

متن پیام استاندار خوزستان به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اتفاق رخ داده در بارگاه منور حضرت شاهچراغ(ع) ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران بود که این بار از آن حرم شریف طنین انداز شد و سندی دیگر بر جنایات و توحش دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را برای جهانیان و اهل حقیقت نمایان ساخت.

اینجانب، شهادت و زخمی شدن جمعی از زایران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام در این حمله تروریستی را به خانواده‌های این عزیزان و همه مردم ایران تسلیت عرض می‌کنم.

تجربه نشان داده است اینگونه حرکات قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه های امنیتی و انتظامی با شناسایی عقبه‌های این جنایت کور، به آمران و طراحان آن پاسخ درخور و بازدارنده خواهند داد.

در پایان از خداوند متعال برای تمامی مجروحین این حادثه طلب عافیت و سلامتی داشته و برای خانواده های آن شهدای عزیز طلب صبر می نمایم.

 

صادق خلیلیان

استاندار خوزستان

 

انتهای پیام/

 

نظر شما