کارشناسی موضوع ریزش مجدد ساختمان متروپل در دست انجام است

۱۴۰۱/۰۸/۱۱ - ۱۲:۵۴:۱۲
کد خبر: ۱۳۹۴۰۴۴
کارشناسی موضوع ریزش مجدد ساختمان متروپل در دست انجام است
رییس کل دادگستری خوزستان گفت: موضوع ریزش مجدد ساختمان در حال تخریب متروپل آبادان که هفته گذشته منجر به مرگ یکی از شهروندان این شهرستان شد، به کارشناسان ارجاع شده است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی دهقانی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: پس از وقوع  مجدد ریزش بخش دیگری از ساختمان متروپل، پرونده در دادسرا تشکیل و دادستان عمومی و انقلاب آبادان دستورهای لازم در خصوص تسریع در رسیدگی را صادر کرد.

او با بیان این که طبق قرارداد انجام شده، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) مسوولیت تخریب این سازه را به عهده دارد، گفت: بر اساس تحقیق های اولیه، به رغم نصب علایم هشدار دهنده از سوی این قرارگاه، خانمی به هویت سحر.ک سرنشین خودروی تیبا از این محل عبور و به علت اصابت قطعاتی از سنگ ناشی از ریزش سازه، فوت نموده است.

رییس کل دادگستری استان خوزستان در پایان افزود: با تشکیل پرونده اولیه توسط بازپرس کشیک، مراتب برای اظهارنظر کارشناسی به سازمان نظام مهندسی، اداره کل فنی و شهرسازی و ادراه تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان و نیز به کارشناس حوادث اعلام و ارجاع شد تا با قید فوریت نظرهای کارشناسی خود را اعلام کنند.

لازم به ذکر است که چهارم آبان ماه جاری بخش از ساختمان متروپل در حین عملیات تخریب، ریزش کرد که موجب فوت یک شهروند خانم و مصدوم شدن دو آقا شد، همچنین به تعدادی از واحدهای مسکونی، تجاری و خودروهای پارک شده در محل آسیب جدی وارد شد.(اینجا)

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز