دادستان شادگان: شناسایی متهمان تیراندازی‌های اخیر در دستور کار است

۱۴۰۱/۰۸/۱۷ - ۲۱:۳۶:۳۹
کد خبر: ۱۳۹۶۶۲۹
دادستان شادگان: شناسایی متهمان تیراندازی‌های اخیر در دستور کار است
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان تیراندازی به خودروی رییس اداره گاز و دفتر امام جمعه این شهرستان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، رضا کیانی‌راد امروز سه شنبه 17 آبان ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: عصر روز یکشنبه 15 آبان، خودروی مدیر اداره گاز این شهرستان هنگام بازگشت از محل کار و در جاده دارخوین به کارون مورد تیراندازی از سوی افراد ناشناس قرار گرفت که خوشبختانه آسیبی به سرنشین خودرو وارد نشد.

او گفت: جمعه شب(13 آبان ماه جاری) نیز از سوی یک نفر موتور سوار به درب دفتر امام جمعه این شهرستان شلیک شد که در آن حادثه نیز خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان با بیان این که اقدام های لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قضایی این دادسرا است، افزود: برای تعیین انگیزه متهمان نیاز به بررسی و تحقیق های بیشتر است و تا تکمیل تحقیق ها نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

کیانی‌راد در پایان ضمن هشدار به افرادی که با اقدام هایی نظیر تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، قصد برهم زدن امنیت اجتماعی را دارند، تاکید کرد: امنیت شهروندان از خطوط قرمز دستگاه قضایی است و مجرمان این دو حادثه نیز قطعا وفق قانون مجازات و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز