آبادان میزبان بزرگان تنیس روی میز کشور

۱۴۰۱/۰۹/۱۳ - ۱۲:۳۱:۰۹
کد خبر: ۱۴۰۶۶۸۱
آبادان میزبان بزرگان تنیس روی میز کشور
رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز مردان کشور از فردا به صورت متمرکز در سالن شماره دو مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان، برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز مردان کشور که با حضور هفت تیم در حال برگزاری است، به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود که هر تیم باید دو مرتبه با حریف خود روبرو شود تا در پایان دور دوازدهم تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

بر این اساس طبق برنامه از فردا(دوشنبه 14 آذر ماه) مرحله دوم این رقابت ها به صورت متمرکز در سالن شماره دو مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان با حضور تیم‌های شرکت کننده، برگزار خواهد شد.

تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان که در این دوره از رقابت‌ها بازیکنان شاخصی نظیر نیما عالمیان، نوشاد عالمیان، افشین نوروزی، حمیدرضا طاهرخانی، سروش امیری نیا و وحید احمدیان را به خدمت گرفته، قرار است فردا از ساعت پنج بعد از ظهر در دور ششم از مرحله دوم این رقابت ها با تیم تنیس روی میز پاک نژاد اسپرت رقابت خود را برگزار کند.

پالایش نفتی ها تا پایان هفته پنجم در صدر  جدول رقابت‌ها  قرار جای دارند.

سرمربی تیم تنیس روی میز پالایش نفت آبادان  به عهده ی مهدی جوزاری و سرپرست این تیم  به عهده بهروز یگانه است.

 علیرضا پور رضا به عنوان مربی و  مسعود امیری نیا به عنوان مدیر فنی در تیم تنیس روی میز مردان پالایش نفت آبادان مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز