خوزستان میزبان رقابت های بزرگ فوتبال دانش آموزی کشور

۱۴۰۱/۱۰/۰۵ - ۱۶:۰۶:۳۷
کد خبر: ۱۴۱۵۸۶۰
خوزستان میزبان رقابت های بزرگ فوتبال دانش آموزی کشور
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از میزبانی آبادان و خرمشهر برای برگزاری رقابت های فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مسعود حمیدی نژاد امروز در نشست ستاد برگزاری رقابت های فوتبال متوسطه دوم کشور، اظهار کرد: مسابقه های فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد.

او گفت: این رقابت ها با حضور 29 تیم ورزشی از سراسر کشور در شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد که همه ی تمهیدهای لازم برای برگزاری باشکوه آن اندیشیده شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان افزود: تیمی از دانش آموزان نخبه ورزشی آبادان و خرمشهر و تیمی از استان خوزستان در رقابت های فوتبال دانش آموزان پسر متوسطه دوم کشور به رقابت خواهند پرداخت.

حمیدی نژاد بیان کرد: 650 دانش آموز در این رقابت ها حضور خواهند یافت و بیش از یکصد نفر عوامل اجرایی فعالیت مسابقه ها را دنبال خواهند کرد.

او اضافه کرد: این مسابقه ها از 23 بهمن ماه لغایت دوم اسفند ماه سال جاری به میزبانی شهرستان های آبادان و خرمشهر برگزار خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان از حمایت های استانداری خوزستان، نماینده ولی فقیه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اداره کل ورزش و جوانان و فرمانداران و مسوولان شهرهای میزبان برای برگزار این رقابت ها خبر داد.

لازم به یادآوری است در پایان این مسابقه ها، تیم ملی دانش‌آموزی کشور برای شرکت در رقابت های آسیایی انتخاب و اعزام خواهد شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز