حمایت کمیته امداد از طرح های دانش بنیان

۱۴۰۱/۱۰/۱۰ - ۱۳:۲۳:۲۵
کد خبر: ۱۴۱۷۳۶۴
حمایت کمیته امداد از طرح های دانش بنیان
قائم مقام کمیته امداد امام(ره) خوزستان گفت: مجموعه کمیته امداد استان در راستای عملیاتی کردن شعار سال و برنامه‌های اشتغالزایی، از طرح‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، ناجی عبیاوی امروز با بیان اینکه کمیته امداد امام(ره) خوزستان فناوری بهره وری را در مشاغل سنتی بالا می برد و سبب تولید محصول های با کیفیت می شود، اظهار کرد: این نهاد به سمت ایجاد اشتغال نوین در حرکت است. 

او با اشاره به اینکه کمیته امداد طرح های اشتغالزایی در حوزه دانش بنیان را در اولویت قرار داده، گفت: تعامل و همکاری با مراکز علمی، شرکت های دانش بنیان و خلاق به منظور برگزاری انواع رویدادهای اشتغال و کارآفرینی در دستور کار این نهاد حمایتی قرار دارد.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) خوزستان با بیان اینکه برای کمک به تحقق شعار سال همه توان و ظرفیت ها مورد استفاده قرار گرفته، افزود: این نهاد از طرح های دانش بنیان که موجب ایجاد ارزش افزوده و تحول در حوزه کارآفرینی، تولید و اشتغال شود، حمایت خواهد کرد.

عبیاوی با اشاره به اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در ایجاد ارزش افزوده، بیان کرد: حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان اشتغال‌زا در دستور کار کمیته امداد است و این نهاد حمایتی در مسیر خودکفایی در حوزه دانش بنیان حرکت می کند.

او با بیان اینکه کمیته امداد امام(ره) شرایط را برای تولید دانش‌بنیان توسط مددجویان فراهم کرده و در رشته های مختلف فعالیت آغاز شده، اضافه کرد: خوشبختانه ارتباط خوبی بین شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحبان مشاغل وجود دارد اما برای رونق بیشتر در این حوزه نیاز است تا بازاریابی بهتر و قوی تری انجام شود.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) خوزستان ادامه داد: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری برای اجرای بهتر فعالیت‌های ستادی دستگاه‌های اجرایی است و هوشمندسازی نظارت‌ها بر فعالیت این مشاغل از جمله اقدام های در دست انجام این نهاد است.

عبیاوی با بیان اینکه اولویت اصلی کمیته امداد در حوزه اشتغال به سمت طرح‌های نو و دانش‌بنیان است تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌هایی با پارک علم و فناوری امضا شده و درصدد به‌روز شدن آنها هستیم.

قائم مقام کمیته امداد خوزستان در پایان با بیان اینکه ایجاد اشتغال و تولید و استفاده از پهپادهای کشاورزی و مولدهای خورشیدی از جمله مشاغل نوینی است که این نهاد به آنها ورود کرده، افزود: شرایط لازم برای تخصیص تسهیلات توسعه طرح‌های دانش‌بنیان فراهم شده و توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای مددجویان از برنامه‌های محوری کمیته امداد خوزستان است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز