اعمال قانون ۲۰۰ مورد تجاوز به حریم راه‌های در خوزستان

۱۴۰۱/۱۰/۱۸ - ۱۰:۰۹:۰۳
کد خبر: ۱۴۲۰۱۳۴
اعمال قانون ۲۰۰ مورد تجاوز به حریم راه‌های در خوزستان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از شناسایی ۲۰۰ مورد تجاوز به حریم راه های این استان توسط راهداران از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد جولانژاد ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۰ مورد تجاوز به حریم راه های این استان توسط نیروهای راهداری شناسایی شده است.

او گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون شناسایی ۲۰۰ مورد تخلف در زمینه ساخت و ساز ، ۱۳۴ مورد اخطار و ۶۶ مورد حکم تخریب برای این گونه ساخت و سازها اعمال قانون شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان افزود: به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه ها، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه ها و حریم راه آهن های کشور و در طول کنارگذرهابی که وزارت راه و شهرسازی احداث نموده یا می نماید و یا مسوولیت نگهداری آن را به عهده دارد، بدون کسب مجوز از وزارت مذکور ممنوع است.

جولانژاد بیان کرد: حفظ و حراست و پاکسازی از حریم راه ها نیازمند یک همت و عزم ملی است که باید تمامی دستگاه های ذیربط خود را ملزم به اجرا آن بدانند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان در پایان بر لزوم اجرای قوانین و مقررات ایمنی راه ها تاکید و اضافه کرد: هم استانی های عزیز قبل از هرگونه فعالیتی در خصوص ساخت و ساز در حریم راه نسبت به اخذ مجوز لازم از این اداره کل اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز