جزییات بازداشت ۲ معاون آبفای استان خوزستان اعلام شد

۱۴۰۱/۱۱/۰۲ - ۱۱:۱۱:۰۷
کد خبر: ۱۴۲۶۰۳۲
جزییات بازداشت ۲ معاون آبفای استان خوزستان اعلام شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: دو تن از معاونین شرکت آب و فاضلاب به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب، بازداشت شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق جعفری چگنی امروز یکشنبه دوم بهمن ماه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای بارش‌های در خورستان، به صورت مکرر، اخطار‌هایی در خصوص آب‌گرفتگی معابر استان به مدیران شرکت آب و فاضلاب داده شد، اما در بارندگی اخیر مجددا شاهد انباشت آب‌های سطحی و عدم دفع صحیح فاضلاب بودیم.

او گفت: پس از نشست با متولیان امر، از جمله شهردار اهواز و مدیر آبفای خوزستان، از محل‌های اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب، بازدید شد و با توجه به ضعف در عملکرد دستگاه متولی در مورد لوله‌گذاری و آسفالت خیابان‌های محل اجرای طرح، در راستای حفظ حقوق عامه، پرونده قضایی تشکیل و دستور بازداشت دو تن از معاونین آبفای و فاضلاب استان صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان افزود: پیش از این نیز به دنبال آب‌گرفتگی‌های مکرر معابر استان، پرونده قضایی برای مقصران آبگرفتگی‌های اخیر استان تشکیل شده بود.

جعفری چگنی در پایان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هم‌راستا با سیاست‌های قوه قضاییه، نظارت بر حفظ حقوق شهروندان و برخورد با متخلفان در این زمینه را به عهده دارد و با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما