خوزستان برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده سازی شود

۱۴۰۱/۱۱/۰۶ - ۲۰:۴۵:۵۷
کد خبر: ۱۴۲۸۲۲۱
خوزستان برای استقبال از گردشگران نوروزی آماده سازی شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان با تاکید بر هماهنگی و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی برای ارایه خدمات بهتر به مسافران نوروزی، گفت: دستگاه های اجرایی در فرصت باقی مانده تا نوروز ۱۴۰۲ تمهیدهای لازم را در زمینه آماده‌ سازی فضای شهری و خدمات سفر به گردشگران در خوزستان فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، محمد خانچی امروز پنجشنبه ۶ بهمن‌ ماه در حاشیه نخستین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ اظهار کرد: در این نشست وظایف کمیته های نوروزی مشخص شده و نسبت به ارایه خدمات برای استقبال از گردشگران نوروزی تاکید شد.

او گفت: استان خوزستان ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری، راهیان نور و زیارتی دارد و پیش بینی می شود به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد در ایام نوروز گردشگران بسیاری امسال به این استان سفر کنند، لذا لازم است تمام دستگاه ها رسم مهمان نوازی را به جا آورده و تمامی امکان ها را برای استقبال از مسافران نوروزی فراهم کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به تمهیدهایی که تا کنون برای سفرهای نوروزی در خوزستان اندیشیده شده، افزود: به تمامی دستگاه ها و مجموعه شهرداری ها ابلاغ شده که نسبت به زیبا سازی مناطق و فضای شهری اقدام کنند همچنین باید متناسب با اقلیم منطقه امکان های لازم را در رابطه با بوم گردی فراهم کنند.

خانچی بیان کرد: در نوروز پیش رو باید ظرفیت های گردشگری حوزه دفاع مقدس، گردشگری صنعتی، جاذبه های تاریخی و فرهنگی و اماکن جدید گردشگری به مسافران نوروزی معرفی شود ضمن اینکه همه دستگاه ها باید برای ارایه خدمات بهتر و مطلوب به مسافران نوروزی آمادگی داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان در پایان با تاکید بر زیبا سازی ورودی های استان خوزستان برای استقبال از مسافران نوروزی، اضافه کرد: فرمانداران به خصوص فرمانداران شهرهایی که در مسیر تردد گردشگران نوروزی هستند موظف اند برای ارایه و معرفی فرهنگ، رسوم همچنین اقلیم آن شهرستان تمهیدهای لازم را اتخاذ کنند تا با آمادگی بیشتری میزبان مسافران نوروزی باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز