آلومینیوم ۳ - ۱ صنعت نفت؛

دبل تماشایی آزادی و مهار پنالتی کاپیتان برزیلی ها در اراک

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۵:۲۳:۴۱
کد خبر: ۱۴۲۸۴۱۸
دبل تماشایی آزادی و مهار پنالتی کاپیتان برزیلی ها در اراک
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور، امروز مهمان تیم آلومینیوم بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود اراکی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان امروز جمعه هفتم بهمن ماه از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور، در ورزشگاه امام خمینی(ره) و در حضور تماشاگران اراکی، مهمان تیم آلومینیوم بود که در نهایت این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود اراکی ها به پایان رسید.

تیم صنعت نفت آبادان که از 16 دیدار قبلی خود دو برد، پنج تساوی، 9 باخت و 11 امتیاز کسب کرده بود، امروز به دنبال کسب یک برد خارج از خانه بود تا کمی از قعر جدول و بحران فاصله بگیرد.

نیمه اول این دیدار با گلزنی اراکی ها آغاز شد، در این صحنه پس از ارسال کرنر بازیکنان آلومینیوم به روی دروازه نفتی ها، خطای حسین سنگرگیر به روی محمدرضا آزادی اعلام شد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد که توسط خود این بازیکن در دقیقه 24 به گل اول آلومینیوم تبدیل شد.

این پایان کار نیمه اول نبود، بازیکنان تاوارس که برای جبران گل خورده در محوطه جریمه آلومینیوم حاضر شده بودند، پس از پرتاب اوت در نهایت بعد از چند رفت و برگشت در نخوطه جریمه اراکی ها توپ به محمدرضا آزادی رسید و این بازیکنبا شوتی بلند توپ را به میانه میدان فرستاد تا هانسل زاپاتا بدون مزاحمتی در تک به تک با فرزین گروسیان توپ را به سمت دروازه نفتی ها شوت کند و دومین گل آلومینیوم را در دقیقه 47 به ثمر برساند و اراکی ها نیمه اول را دو بر صفر به سود خود به پایان برسانند.

نیمه دوم اما نفتی ها مسلط تر بازی را آغاز کردند و در دقیقه 50 صاب یک ضربه پنالتی شدند. در این صحنه مهدی ممی زاده در محوطه جریمه با خطای امین جهان کهن نقش بر زمین شد و داور اعلام ضربه پنالتی کرد که حسین پورحمیدی توانست ضربه طالب ریکانی را مهار کند و فرصت جبران یکی از گل های خورده را از نفتی ها بگیرد. در ادامه اما تلاش طلایی پوشان ثمر داد و توانستند یکی از گل های خورده را جبران کنند. در این صحنه نفتی ها توپی را روی دروازه آلومینیوم اراسل کردند که توسط سباستین پیریز به سمت دروازه زده شد که با مهار سنگر بان اراکی ها دفع شد اما در برگشت زیرپای میثم تهیدست نشست و او این توپ را به گل اول صنعت نفت تبدیل کرد تا این رقابت در دقیقه 55 دو بر یک به سود آلومینیوم همچنان در جریان باشد.

در ادامه نفتی ها باز هم صاحب موقعیت هایی شدند اما منجر به گل نشد تا اینکه باز هم آلومینیومی ها در دقایق پایانی صاحب یک گل دیگر شدند. در این صحنه شاگردان مهدی رحمتی در دقیقه 83 صاحب یک یک ضربه ایستگاهی شدند که محمدرضا آزادی پشت توپ ایستاد و از فاصله ایی بیش از بیست متر از وسط زمین توپ را یک ضرب شوت کرد و به گوشه دروازه فرزین گروسیان شوت کرد و با دبل خود سومین گل اراکی ها را به ثمر رساند تا خیالشان از برد خانگی راحت شود. در ادامه توپی از خط دروازه های دو تیم رد نشد تا این دیدار سه بر یک به سود اراکی ها به پایان برسد و نفتی ها همچنان در بحران و ته جدول باقی بمانند.

ادسون تاوارس در این دیدار فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، حسین ساکی، سباستین پیریز(64 محمدحسین باصری)، حکیم نصاری، طالب ریکانی، محمدرضا جلیل مزهر، حسین سنگیرگیر، محمد قنبری(64 عباس بوعذار)، فردین یوسفی را برای رقابت با تیم آلومینیوم انتخاب کرده بود.

همچنین مهدی رحمتی برای رویا رویی با نفتی ها حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، امیرمحمد هوشمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، هانسل زاپاتا، سیدمهران موسوی، محمدرضا آزادی، امین جهان کهن(65 امیر نوری)، اسماعیل شریفات، سید محمداحسان حسینی(57 محمد خردمند) را به میدان فرستاده بود.

کوپال ناظمی با کمک های حسن انتظاری، احد سلطانی و شبیر بهروزی قضاوت این دیدار و اکبر بخشی‌زاده نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

علیرضا نقی‌زاده در دقیقه 22 از تیم آلومینیوم و  حکیم نصاری در دقیقه 22 از صنعت نفت با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم صنعت نفت آبادان در حال حاضر با 11 امتیاز موقتا در رده پانزدهم و آلومینیوم با 24 امتیاز موقتا در رده ششم لیگ برتر بیست و دوم قرار دارند.

انتهای پیام/

 

 

 

عکاس: محمد امین انصاری

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز