نفت مسجدسلیمان ۰ - ۰ هوادار؛

نفت مسجدسلیمان یک گام به جلو

۱۴۰۱/۱۱/۰۷ - ۱۶:۵۵:۵۷
کد خبر: ۱۴۲۸۴۴۰
نفت مسجدسلیمان یک گام به جلو
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز میزبان تیم هودار بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امروز(جمعه هفتم بهمن ماه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان تیم هوادار بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نفتی های مسجدسلیمان از 16 دیدار قبلی خود دو برد، سه تساوی، 11 باخت و 9 امتیاز کسب کرده بودند و برای فرار از انتهای جدول با حضور سومین سرمربی این فصل خود"رضا عنایتی"، به دنبال کسب یک پیروزی خانگی بودند.

نیمه اول این دیدار هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند اما در نهایت با تساوی صفر - صفر به رختکن رفتند. در ادامه دو تیم در 45 دقیقه دوم هم نتوانستند توپی را از خط دروازه ها عبوردهند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد و نفتی ها یک گام به جلو در هفدهمین هفته رقابت های لیگ برتر بیست و دوم یک امتیاز به اندخته کم خود اضافه کنند و گامی رو به جلو داشته باشند.

رضا عنایتی برای این دیدار علی محسن زاده، محمد خرم الحسینی(58 رضا مغانلو)، حسین شنانی، پیمان رنجبری، رضا دهقانی(81 مجتبی مقتدایی)، میثم نقی زاده، مسلم مجدمی(64 محمد مهدی احمدی)، حسین گورزی(81 رضا یزدان دوست)، سینا عبداللهی، اسماعیل بابایی و امیرحسین کریمی را به میدان فرستاده بود.

همچنین محمدرضا خالدآبادی، عزت پورقاز، مهدی عبدی(29 فریبرز گرامی)، صائب محبی، سپهر روزی طلب، نیما انتظاری، محمد حسینی(46 حسین صادقی)، مهدی مهدی‌خانی، محمد چهارمحالی(63 مسعود شجاعی)، محمد میری(46 امید سینگ) و بابک مرادی بازیکنان ارنج شده ساکت الهامی در رقابت با نفت مسجدسلیمان بودند.

جواد رحیم زاده با کمک های یعقوب سخندان، حمیدرضا افشون و مجتبی افرا قضاوت این دیدار و ایرج نظری نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

حسین شنانی در دقیقه 47، رضا مغانلو(68) و محمد مهدی احمدی(85) از تیم نفت مسجدسلیمان و محمد حسینی در دقیقه 48 از تیم هوادار با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 10 امتیاز همچنان در رده 16 و تیم هوادار با 14 امتیاز موقتا در رده چهاردهم لیگ برتر بیست و دوم جای دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز