ارایه خدمات کارت سلامت به بیش از ۵۹۰۰ نفر در آبادان

۱۴۰۱/۱۱/۰۸ - ۱۶:۰۹:۲۵
کد خبر: ۱۴۲۸۹۸۰
ارایه خدمات کارت سلامت به بیش از ۵۹۰۰ نفر در آبادان
سرپرست مرکز بهداشت آبادان از ارایه خدمات کارت سلامت به شهروندان به بیش از پنج هزار و 900 نفر طی سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، جعفر ربیحاوی امروز شنبه هشتم بهمن ماه ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: طی سال جاری دقیقا تعداد پنج هزار و ۹۴۸ نفر از کارکنان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی اقدام به تهیه یا تمدید کارت سلامت از دفاتر پیشخوان کرده‌اند.

او گفت: برای سهولت دسترسی مراجعین، این خدمات برون‌سپاری شده و در حال حاضر انجام آزمایش‌‌ها در آزمایشگاه مرکز بهداشت آبادان واقع در مرکز خدمات جامع سلامت الغدیر به نشانی دهکده بریم در حال انجام است.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان افزود: در حال حاضر پنج دفتر شامل دفتر پیشخوا"عیدی" واقع در خیابان یک احمدآباد روبروی بیمارستان شهید بهشتی، دفتر پیشخوان"حسینی" خیابان یک اصلی احمد آباد فرعی ۱۳، دفتر پیشخوان"مقدمی" به آدرس طیب ۱۸، دفتر پیشخوان"عباسی" خیابان امیرکبیر فرعی چهارم و دفتر پیشخوان"بن محیسن" واقع در فلکه ایستگاه ۱۲ لاله یک، پذیرش متقاضیان را انجام می‌دهند.

ربیحاوی در پایان ضمن اعلام اخذ جرایم تاخیر در صدور کارت به صورت خودکار توسط سامانه از تعداد ۴۴۰ نفر، از تمام متصدیان درخواست کرد با مراجعه به موقع برای ثبت درخواست و انجام آزمایش‌ها، از شمول مقررات جریمه خارج شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز