استاندار خوزستان: هر فرماندار ۱۰ خوشه صنعتی ایجاد کند / دست مدیری که برای مردم کار کند را می‌بوسم

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۴:۲۹:۲۵
کد خبر: ۱۴۲۹۴۱۱
استاندار خوزستان: هر فرماندار ۱۰ خوشه صنعتی ایجاد کند / دست مدیری که برای مردم کار کند را می‌بوسم
استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت تکمیل زنجیره ارزش گفت: هر فرماندار باید در شهرستان محل خدمتش 10 خوشه صنعتی ایجاد کند؛ دانشگاه‌ها باید رشته‌های متناسب با رشد ماهشهر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب در نشست شورای اداری فرمانداری ماهشهرکه با حضور مسوولان مربوطه در محل فرمانداری آن شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه مدیران باید منافع ملی را در نظر داشته باشند، اظهار کرد: زحمت همه مسوولان را قدر می‌دانیم اما این تلاش‌ها باید در چارچوب توسعه استان و منافع ملی کشور شکل گیرند.

او با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری گفت: برای اینکه اهداف ملی، کلان، آرمانی و برون مرزی نظام را تامین کنیم باید کشوری مقتدر باشیم و مدیران باید براساس چارچوب اصلی نظام حرکت کنند.

استاندار خوزستان با تاکید بر ضرورت توسعه تجارت خارجی افزود: باید تجارت خارجی ما به جایی برسد که بازارهای داخلی را تامین کند.

حسینی محراب در خصوص تلاش‌های دشمن برای عدم تحقق اهداف مسوولان بیان کرد: مدیران اهداف عملیاتی خود را برای برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و رشد کشور مشخص کنند.

نماینده عالی دولت در خوزستان با بیان اینکه مردم ما لایق بهترین‌ها هستند، اضافه کرد: مسوولان باید موانع موجود در اداره ها را برای آسودگی مردم از سر راه بردارند.

او تصریح کرد: دست مدیری که برای مردم کار کند را می‌بوسم، نخستین مطالبه کننده باید مدیران باشند.

حسینی محراب با تاکید بر ضرورت تکمیل زنجیره ارزش افزود: هر فرماندار باید در شهرستان محل خدمتش ۱۰ خوشه صنعتی ایجاد کند و دانشگاه‌ها باید رشته‌های متناسب با رشد ماهشهر داشته باشند.

استندار خوزستان در پایان بر تجمیع اطلاعات دستگاه‌ها در سامانه اطلاعاتی تاکید و بیان کرد: باید افکار سنتی گذشته را پایان دهیم و گام بعدی را در راستای رشد و پیشرفت برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز