توقیف ۴ فروند لنج صیادی ترال در طرح حافظ

۱۴۰۱/۱۱/۰۹ - ۱۴:۳۹:۰۱
کد خبر: ۱۴۲۹۴۱۶
توقیف ۴ فروند لنج صیادی ترال در طرح حافظ
سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات خوزستان از آغاز طرح عملیاتی حافظ در سطح آب های دریایی استان خبر داد و گفت: تعداد چهار فروند لنج صیادی در جریان اجرای طرح عملیاتی چند مرحله ای حافظ در خوزستان توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، کامران شریفی امروز ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای برخورد با تخلف های صیادی به ویژه صید به روش ترال در سطح آب های دریایی استان خوزستان، طرح عملیاتی چند مرحله ای"حافظ" با مشارکت همه پایگاه های تابعه این یگان در صیدگاه ها و زیستگاه های آبزیان در آب های ساحلی، سرزمینی و همجوار برنامه ریزی آغاز شده است.

او گفت: این طرح تا پایان سال ادامه دارد و در اولین مرحله ی اجرا نیروهای یگان طی گشت دریایی در منطقه دهانه اروندرود موفق شدند تعداد چهار فروند لنج صیادی را توقیف و تعداد ۲۴ نفر را به اتهام صید غیر مجاز به روش ترال دستگیر کنند.

شریفی افزود: در جریان بازرسی از شناورهای یاد شده تعداد چهار دستگاه ترال و مقدار تقریبی یکهزار و 400 کیلوگرم انواع محصول های دریایی(ماهی و میگو) کشف و ضبط شد.

سرپرست یگان حفاظت آبزیان شیلات خوزستان در پایان با بیان اینکه پرونده های تخلف های صیادی برای متهمان تشکیل و آماده معرفی به مرجع قضایی و کمیسیون رسیدگی به تخلف های صیادی است، بیان کرد: امید است در مراحل دیگر اجرای این طرح ضمن برخورد قاطع با متخلفان، منابع آبزی را بیش از پیش حفاظت و حراست نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز