استاندار خوزستان: جمهوری اسلامی ایران همچون نوری به تمام مردم دنیا نوید روشنی می‌دهد

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۰:۳۸:۱۷
کد خبر: ۱۴۳۰۸۷۶
استاندار خوزستان: جمهوری اسلامی ایران همچون نوری به تمام مردم دنیا نوید روشنی می‌دهد
استاندار خوزستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره استوار ایستاده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همچون نوری به تمام مردم دنیا نوید روشنی می‌دهد و مسیر رشد و ترقی خود را می‌پیماید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، علی اکبر حسینی محراب امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در آیین نواختن زنگ انقلاب و جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مدرسه هنرستان ساجده اهواز ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان تصور می‌کردند که عمر انقلاب کوتاه است و برنامه‌های بسیاری را از جنگ، کودتا، حرکت‌های تجزیه‌طلبانه و… را انجام دادند اما به لطف خدا امروز در قله‌های پیشرفت ایستاده‌ایم.

او با بیان اینکه انقلاب اسلامی همواره استوار ایستاده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همچون نوری به تمام مردم دنیا نوید روشنی می‌دهد و مسیر رشد و ترقی خود را می‌پیماید.

استاندار خوزستان افزود: امروز در حالی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که از آن روزهای تیره و تار قبل از انقلاب سال‌ها و قرن‌ها فاصله گرفته‌ایم از ایامی که در تکنولوژی‌های نوین جهانی هیچ جایگاهی نداشتیم از آن روزهایی که در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس برای سیم خاردار هم ما را در منگنه تحریم خود قرار می‌دادند.

نماینده عالی دولت در خوزستان بیان کرد: امروز موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن، پهپادها، توانمندی‌های تکنولوژیکی و به‌روز، فضاپیماها، قدرت بدون مناظر پزشکی‌ و دریایی ما در جهان سرآمد است؛ اگر در برخی از این رشته‌ها اول دنیا نیستیم به برکت امثال شهید فخری‌زاده‌ها، شهید احمدی روشن‌ها، شهید کاظمیان‌ها، شهید حسن مقدم‌ها و شهدای دیگری که امروز هر کدام‌شان موجب افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند در رده‌های اول و حداکثر پنجم تا ششم جهان هستیم.

حسینی محراب اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که امروز در مدارس، دانش‌آموزانی تربیت می‌کنیم که هر کدام از این دانش‌آموزها هچون شهدایی که در انقلاب اسلامی نقش‌آفرینی کردند در آینده این انقلاب نقش‌آفرینی می‌کنند.

او ادامه داد: مقام عظمای ولایت فرمود در همین مدارس شهدای مدافع حرم تربیت شده‌اند، زمانی که همه تصور می‌کردند کم‌کم داریم از آموزه‌های اوایل انقلاب فاصله می‌گیریم شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و دیگر شهدای این روزهای ما نشان دادند که در این مکتب هنوز هم امثال سلیمانی‌ها در حال تربیت هستند.

استاندار خوزستان در پایان تصریح کرد: امروز چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم که سرافراز و پیروزمندانه شاهد شکوفایی نوبه‌نو از استعدادهای درخشان این نظام هستیم. انشاءالله زنگ این انقلاب هر سال نواخته خواهد شد تا روزی که حضرت یار امام قائم ظهور کند و چشمان همه به جمال وجودشان روشن شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز