تراکتور ۱ - ۰ فولاد؛

شکست یاران نکونام در دقیقه ۹۹ تبریز

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۲:۴۵
کد خبر: ۱۴۳۱۱۳۴
شکست یاران نکونام در دقیقه ۹۹ تبریز
تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور، امروز مهمان تیم تراکتور بود که در نهایت با تک گل تبریزی ها متحمل شکست شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز چهارشنبه یازدهم بهمن ماه از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور، در ورزشگاه یادگار امام مهمان تیم تراکتور بود که در نهایت با تک گل تبریزی ها متحمل شکست شد.

تیم فولاد خوزستان که از 17 دیدار قبلی خود پنج برد، 9 تساوی و سه باخت و 24 امتیاز کسب کرده بود، برای ادامه موفقیت های خود و باقی ماندن در نیمه اول جدول با حضور بازیکنان جدیدش و پس از برد ارزشمند هفته قبل مقابل پرسپولیس، به دنبال سه امتیاز این دیدار خارج از خانه بود.

نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید. نیمه دوم نیز در پایان وقت های قانونی این رقابت با تساوی بدون به پایان رسید و دو تیم در حدود 10 دقیقه وقت اضافه تشخیص داده شده توسط داور به رقایت خود ادامه دادند تا اینکه در دقیقه 99 با نفوذ شاگردان خمس، تراکتور صاحب یک کرنر شد و ریکاردو آلوز توپ را روی دروازه شهاب گردان سانتر کرد که هادی محمدی با یک ضربه سر به موقع و عبور توپ از بین مدافعان گل دیرهنگام، طلایی و پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند. بر این اساس نیکونام و تیمش که هفته قبل را با یک پیروزی مهم در مقابل پرسپولیس سپری کردند، با همان نتیجه امروز مغلوب تیم تراکتور شدند و دستشان از امتیازهای هفته هجدهم خالی ماند.

جواد نکونام برای رویا رویی با تبریزی ها، شهاب گردان، محمدامین حزباوی، سینا شاه عباسی(85 محمدرضا غبیشاوی)، عارف آقاسی، سعید آقایی(75 وحید حیدریه)، حمید بوحمدان، سینا مریدی(85 ایوب والی)، روبرتو تورس، احسان پهلوان(87 علیرضا کوشکی)، سعید واسعی، ساسان انصاری را به میدان فرستاده بود.

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمد آقاجان‌پور، ابوالفضل رزاق‌پور، صفا هادی(90 مهدی هاشم نژاد)، شاهین ثاقبی(16 مهدی کیانی)، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، محمد مهدی قنبری(90 بهزاد سلامی)، محمدرضا عباسی (68 حامد پاکدل)، رضا اسدی نیز بازیکنان ارنج شده پاکو خمس در رقابت با تیم فولاد بودند.

علیرضا خورشیدی با کمک های علیرضا ایلدرم، اسماعیل احمدی و مهرداد خسروی قضاوت این دیدار و علی فهیمی راد نظارت بر  این مسابقه را بر عهده داشتند.

حمید بوحمدان در دقیقه 50، عارف آقاسی(59)، سینا شاه عباسی(68) و سینا مریدی(70) از تیم فولاد و هادی محمدی نیز در دقیقه 74 از تیم تراکتور با کارت زرد داور جریمه شدند.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با 24 امتیاز موقتا در رده هشتم و تراکتور با 29 امتیاز موقتا در رده پنجم لیگ برتر بیست و دوم قرار دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز