کتاب جامع شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز رونمایی شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۴۳۱۱۳۹
کتاب جامع شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز رونمایی شد
کتاب جامع شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز با عنوان"شاهدان ملکوت" رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، آیین رونمایی از کتاب"شاهدان ملکوت" امروز چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه هم‌زمان با نخستین روز از دهه‌ی مبارک فجر در تالار اجتماع های شهید مطهری دانشکده‌ی علوم دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

این آیین در نخستین روز از هفتاد ‌و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی کشور برگزار شد که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همراه شد.

گفتنی است کتاب"شاهدان ملکوت" به منظور معرفی شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز و به همت دکتر عابدین دهنوری مدیر دفتر شاهد و ایثارگر این دانشگاه گردآوری و تالیف شده است.

در کتاب"شاهدان ملکوت" علاوه بر رفع اشکال کتاب پیشین معرفی زندگی‌نامه‌ی شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز، زندگی‌نامه‌ی ۶۲ شهید که اطلاعاتی از آنان موجود نبود جمع‌آوری شده است و اطلاعات ۲۰ شهید کارمند و سه شهید هیات‌علمی نیز به این کتاب افزوده شده است.

بر این اساس تعداد شهدای دانشگاه از ۴۵ شهید در کتاب"شاهدان ملکوت" به ۱۰۷ شهید در"کتاب جامع شهدای دانشگاه" افزایش یافته است که بسیار ارزشمند و قابل توجه است. از این تعداد ۸۴ شهید دانشجو، ۲۰ شهید کارمند و تعداد سه شهید استاد می‌باشند.  این کتاب شامل سه فصل"شهدای دانشجو"، "شهدای کارمند" و "شهدای استاد" است.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما