پیکان ۰ - ۰ نفت مسجدسلیمان؛

دشت یک امتیازی شاگردان عنایتی در خانه پیکان

۱۴۰۱/۱۱/۱۳ - ۱۶:۲۸:۲۵
کد خبر: ۱۴۳۱۵۳۷
دشت یک امتیازی شاگردان عنایتی در خانه پیکان
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز مهمان تیم پیکان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر بیست و دوم فوتبال باشگاه های کشور امروز(پنج شنبه سیزدهم بهمن ماه) در ورزشگاه پاس قوامین مهمان تیم پیکان بود که در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نفتی های مسجدسلیمان از 17 دیدار قبلی خود دو برد، هار تساوی، 11 باخت و 10 امتیاز کسب کرده بودند و برای فرار از انتهای جدول با حضور سومین سرمربی این فصل خود"رضا عنایتی"، پس از تساوی خانگی هفته قبل مقابل تیم هوادار، به دنبال کسب یک پیروزی خارج از خانگی بودند.

نیمه اول این دیدار هر دو تیم برای رسیدن به گل تلاش کردند اما در نهایت با تساوی صفر - صفر به رختکن رفتند. در ادامه دو تیم در 45 دقیقه دوم هم نتوانستند توپی را از خط دروازه ها عبور دهند تا این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد و نفتی ها با حضور عنایتی دومین هفته را هم با کسب امتیاز طی کنند و برای فرار از قعر جدول امیدوارانه بیشتر تلاش کنند.

رضا عنایتی برای این دیدار فرهاد مجد کرمانشاهی، علیرضا دغاغله، حسین شنانی، پیمان رنجبری، میثم نقی زاده(33 عقیل کعبی)، مسلم مجدمی، حسین گودرزی، سینا عبدالهی، اسماعیل بابایی، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی را به میدان فرستاده بود.

همچنین رشید مظاهری، سامان فلاح(25 محمدعلی کاظمی)، بهروز نوروزی، میلاد بدرقه، علی رمضانی، امیر طاهر، رضا ثابت‌ایمانی، جواد آزاده(46 منصور باقری)، مهدی لطفی، شرزود تمیروف، ساسان حسینی بازیکنان ارنج شده مجتبی حسینی در رقابت با نفت مسجدسلیمان بودند.

سعید رحیمی مقدم با کمک های سیدیعقوب حجتی، ایوب غلام‌زاده و مهدی جبرئیلی قضاوت این دیدار و رسول فروغی نیز نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.

اسماعیل بابایی در دقایق 47 و 52 با دریافت دو کارت زرد، با کارت قرمز داور جریمه و از زمین اخراج شد.

تیم نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با 11 امتیاز همچنان در رده 16 و تیم پیکان با 20 امتیاز موقتا در رده یازدهم لیگ برتر بیست و دوم جای دارند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز